V stredu sa vynikajúco darilo aj futbalovému zápasu Izrael – Slovensko na Dajto a romantickému seriálu Sila na Doma.
Spevácka šou roka odštartovala ako jednoznačný líder na slovenskom televíznom trhu. Hlas Česko Slovenska sa v stredu 5. marca 2014 stal na obrazovkách televízie Markíza s odstupom najsledovanejším programom dňa v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.
Prvý "Výber naslepo" zaznamenal v cieľovej skupine 12-54 rating 12,9 % a nadpriemerný trhový podiel 34,8 %. K obrazovkám pritiahol 648-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Hlas Česko Slovenska si obzvlášť podmanil mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 52,2 %.
Ďalšie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa patrili taktiež Markíze, konkrétne hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny (rating 11,0 % / share 33,3 %) a podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 8,1 % / share 31,1 %).
Z ponuky menších staníc pútal najväčšiu pozornosť druhý polčas priameho prenosu z priateľského futbalového zápasu Izrael - Slovensko na Dajto. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 5,2 % a výrazne nadpriemerný trhový podiel 14,9 %.
Úspešné vyvrcholenie prvého tohtoročného zápasu našej reprezentácie si nenechalo ujsť 279-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine mladých mužov 15-24 sa trhový podiel druhého polčasu vyšplhal až na hodnotu 27,1 %.
Na Doma sa tradične najlepšie darilo dvojporcii tureckého romantického seriálu Sila (rating 2,5 % / share 8,3 % a rating 2,2 % / share 13,4 % v 12-54). Trhový podiel druhej epizódy večera dosiahol v univerzálnej cieľovej skupine 12+ hodnotu až 23,0 %, čo je absolútny rekord od štartu seriálu 5. augusta 2013.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time (share 41,1 %).
Zdroj: Skupina Markíza