Premiérová epizóda najúspešnejšieho komediálneho seriálu s názvom Nákaza sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa.
Horná Dolná sa na obrazovkách televízie Markíza naďalej teší obrovskej diváckej popularite. Najúspešnejší komediálny seriál posledných rokov sa v stredu 30. októbra 2015 stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54.
V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná rating 12,6 % a trhový podiel 34,7 %, pričom v čase vysielania opäť porazila konkurenčnú talentovú šou. Epizódu s názvom Nákaza si nenechalo ujsť celkovo 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Príbeh o zvláštnych bytostiach, ktoré obkľúčili Hornú Dolnú, si obzvlášť vychutnali mladé ženy 12-24 (share 43,7 %) a diváci v Prešovskom kraji 12-54 (share 43,5 %).
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reprízová časť Hornej Dolnej, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 8,0 % a trhový podiel 29,1 %.
Takmer 650-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+ si v stredu pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny. V čase vysielania boli trhovým lídrom s ratingom 8,8 % a trhovým podielom 29,7 % v cieľovej skupine 12-54.
Na obrazovkách televízie Doma si vynikajúco počínajú podvečerné dvojporcie legendárnych sitcomov Krok za krokom (rating 1,5 % / share 8,5 % a rating 1,7 % / share 8,3 %) a Priatelia (rating 1,7 % / share 7,4 % a rating 1,9 % / share 7,0 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 34,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 35,8 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza