Legenda televíznej zábavy sa v pondelok 18. mája vrátila na obrazovky televízie JOJ a hneď pri premiére zaujala pozíciu druhej najsledovanejšej relácie dňa v obchodne dôležitej cieľovej skupine.
Televízia JOJ sa v máji rozhodla spestriť svoj prime time o mimoriadne obľúbenú zábavnú show Inkognito, ktorá má na obrazovkách slovenských divákov dlhú a úspešnú históriu. Vlado Voštinár si včera po rokoch zopakoval úlohu moderátora, ktorý bude najbližšie pondelky hostiť osobnosti vystupujúce v roli hádačov povolaní. Účinkovanie v premiérovej časti Inkognita si užili obľúbení herci Michal Hudák, Zuzana Šebová, Zdena Studenková a Jozef Vajda, v úlohe tajného hosťa symbolicky vystúpil Milan Kňažko ako bývalý generálny riaditeľ televízie JOJ, ktorý bol šéfom JOJky v čase, keď Inkognito hviezdilo na obrazovkách prvýkrát.
Diváci si premiéru zábavnej show včera nenechali ujsť, Inkognito sa stalo druhou najsledovanejšou reláciou dňa na slovenskom trhu s 8,0 % ratingom a 24,0 % share (CS 12-54). Celkovo si show pozrelo až 450-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Najpočetnejšou cieľovou skupinou boli ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli vynikajúcu 12,6 % sledovanosť. Diváčky v CS 35-44 zaznamenali 9,9 % rating, muži v CS 45-54 sledovanosť 9,7 %.
Pre nové Inkognito sú včerajšie výsledky sledovanosti nadpriemerným úspechom, keďže v minulosti dosiahla show v CS 12-54 priemerne rating 7,3 % a share 21,1 % (priemer všetkých odvysielaných premiérových epizód v rokoch 2004 až 2007). V univerzálnej skupine divákov mala kedysi show výkon v priemere na úrovni 21,7 % Shr a 8,9 % Rtg, včera návrat Inkognita dosiahol až 9,6 % sledovanosť a 22,7 % podiel na trhu (CS 12+).
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group