StoryEditor

JOJ Group bola včera jednoznačným lídrom trhu v prime time

24.08.2015, 15:30

Televízia JOJ cez víkend kraľovala rebríčkom najsledovanejších programov dňa, keď bola každý deň jeho lídrom a včera dokonca obsadila prvých päť pozícií. JOJ Group bola v nedeľu jednotkou trhu v prime time a samotná TV JOJ dosiahla uplynulý týždeň svoj rekordný celodenný share od jesene 2013.

 JOJ Group uzavrela štvrtý augustový týždeň ako jednoznačný líder trhu v hlavnom vysielacom čase, keď v rámci komerčnej cieľovej skupiny zaznamenala vynikajúci 32,1 % share a 10,4 % sledovanosť. V ženskej časti publika si televízna skupina JOJ vyslúžila ešte lepší výkon aj rating, keď v prime time diváčky pre JOJ Group dosiahli excelentný 35,0 % podiel na trhu a vynikajúcu 11,4 % sledovanosť.

Samotná televízia JOJ dosiahla uplynulý týždeň svoj najlepší týždenný share v celodennom meradle za posledné takmer dva roky, keď zaznamenala priemerný 18,3 % podiel na trhu. Lepší share mala naposledy v novembri 2013.

Najlepšie počasie televízie JOJ bolo najsledovanejším programom piatka, soboty aj nedele. Včera dosiahol svoje maximá, keď si ho v rámci univerzálneho publika pozrelo až 599-tisíc divákov a dosiahol tak vysoko nadpriemernú 12,8 % sledovanosť a 29,3 % podiel na trhu (10,1 % Rtg a 29,1 % Shr v CS 12+).

Slovenskí diváci ku koncu týždňa jednoznačne uprednostnili spravodajské relácie JOJky oproti konkurenčným. Noviny TV JOJ si včera nenechalo ujsť až 544-tisíc divákov v CS 12+, čo predstavovalo 11,6 % rating a 30,0 % share. V komerčne dôležitej cieľovej skupine zaznamenala hlavná spravodajská relácia JOJky 8,9 % sledovanosť a 29,7 % podiel na trhu.

Šport na JOJke dosiahol včera so 499-tisíc divákmi staršími ako 12 rokov 10,6 % sledovanosť a do nedeľného rebríčka TOP 10 najsledovanejších relácií sa dostali aj KRIMI (26,6 % Shr a 9,0 % Rtg v CS 12+).

Najsledovanejším nespravodajským programom nedele sa spomedzi ponuky slovenských televízií stal film týždňa na JOJke – americká komédia Magic Mike: Bez nohavíc, ktorý si vyslúžil až 8,2 % rating a 25,9 % share v CS 12-54. Hlavných hrdinov z atraktívneho sveta sexi striptérov – hercov Channinga Tatuma a Matthewa McConaugheyho – si pochopiteľne nenechali ujsť najmä diváčky všetkých vekových kategórií. Ženská časť komerčne zaujímavého publika dosiahla až 10,0 % sledovanosť a 30,6 % podiel na trhu (CS 12-54). Ešte lepší rating – až 10,5 % Rtg - zaznamenali ženy vo veku 45-54 rokov a najlepší - až 35,3 % share - zasa mladé diváčky od 25 do 34 rokov.

 

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia

Zdroj: Joj Group

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 18:22