Včera večer si až 28 % populácie na Slovensku (z ľudí starších ako 12 rokov) zaplo ponuku dvoch najväčších slovenských komerčných televízií. Obe stanice včera ustáli veľký konkurenčný boj v prime time, televízia JOJ je s výkonom svojej talentovej show nadmieru spokojná.
Výborný trhový podiel dosiahla talentová show tiež v cieľovej skupine mladších divákov (30,4 % Shr v CS 12-54). Najsilnejšou cieľovou skupinou aj naďalej zostávajú ženy. Diváčky v CS 12+ dosiahli 14,6 % rating, ženy vo veku 45-54 rokov zaznamenali až 19,0 % sledovanosť.
Akvizičný formát Neuveriteľné svetové talenty, ktorý TV JOJ vysielala hneď po skončení Česko Slovensko má talent, sa stal lídrom trhu v čase svojho vysielania, keď si ho pozrelo celkovo takmer 400-tisíc divákov v CS 12+ (31,8 % Shr a 8,4 % Rtg v CS 12-54 a 8,5 % Rtg v CS 12+).
Jesenná access prime novinka televízie JOJ Moja mama varí lepšie ako tvoja dosahuje takisto stále výborné výsledky, a to aj napriek tomu, že tento týždeň súperí s novým konkurenčným seriálom. Zábavno-súťažná kulinárska show včera dosiahla nadpriemerné výkony v oboch cieľových skupinách (19,6 % Shr a 4,3 % Rtg v CS 12-54 a 4,9 Rtg v CS 12+). Denné varenie súťažiacich s moderátorom Milanom Zimnýkovalom si diváci obľúbili a show naďalej posilňuje access prime slot JOJky, ktorý v jesennej štruktúre zaznamenáva lepšie výkony, ako v jarnej sezóne bývalý líder tohto slotu Súdna sieň.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia. PR JOJ Group