Televízia JOJ odvysielala 27. januára 2014 premiéru prvého javiskového sitcomu. Kukátko dosiahlo rating 7,0% a share 20,3%. Sitcom si získal mladého mestského a v prevažnej väčšine mužského diváka. Známych slovenských improvizátorov sledovali najviac mladí muži v cieľovej skupine 15 – 24 (29,6%). Úspešný bol najmä v Trenčianskom kraji s výsledkom 34,4%. Vo veľkých mestách si Kukátko zaplo viac ako 50 000 divákov (podiel 23,9%).
V pondelok sa darilo aj PLUSke. Dosiahla celodenný podiel 6,2%, čím sa stala úspešnou trojkou na trhu. Podvečerní Profesionáli, spravodajská relácia KRIMI i obe vysielané akvizičné kriminálky CSI: Las Vegas a CSI: New York prispeli zároveň aj k 6,8% podielu v prime time.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.
Zdroj dát: PMT
Zdroj: TV Joj