Najsledovanejším programom nedele sa stali Televízne noviny s druhým najvyšším tohtoročným ratingom v strategickej cieľovej skupine 12-54.
Prenasledovaný prilákal k obrazovkám najmä mužov 35-44 (share 35,9 %), vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 38,4 %) či divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 38,5 %).
Spravodajstvo televízie Markíza dominovalo trhu aj v sobotu 8. marca 2014. Televízne noviny (rating 12,5 % / share 39,9 % v 12-54) a Športové noviny (rating 10,8 % / share 32,0 % v 12-54) obsadili najvyššie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
Taktiež aj v piatok 7. marca 2014 boli najsledovanejšími programami na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách Televízne noviny (rating 11,3 % / share 36,4 % v 12-54) a Športové noviny (rating 9,6 % / 28,0 % v 12-54).
Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,8 % / share 30,7 % v 12-54) si v piatok opäť pozrelo viac divákov než akýkoľvek program konkurencie. Večer zabodovala televízia Doma s dvomi premiérovými časťami seriálu Doktorka Zoe (rating 2,2 % / share 6,1 % a rating 2,3 % / share 6,8 % v 12-54).
Zdroj: Skupina Markíza