Nová zábavno-súťažná kulinárska show, ktorá od polovice augusta posilňuje access prime slot televízie JOJ, dosiahla včera svoje rekordné výkony. Lídrami trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54) boli okrem show Moja mama varí lepšie ako tvoja aj Noviny TV JOJ a Najlepšie počasie.
Najsledovanejším programom dňa na trhu bola včera hlavná spravodajská relácia televízie JOJ (v CS 12-54). Celkovo si Noviny TV JOJ pozrelo 570-tisíc divákov univerzálneho publika, ktorí dosiahli 12,2 % sledovanosť a 29,9 % share.
Z predpovedí počasia malo najviac divákov vo štvrtok večer Najlepšie počasie na JOJke, ktoré v CS 12+ zaznamenalo 11,2 % sledovanosť a 25,7 % podiel na trhu.
Lídrom trhu v čase svojho vysielania (CS 12-54) bola včera okrem spravodajských relácií TV JOJ aj jej podvečerná novinka Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá vo štvrtok 10. septembra dosiahla svoje najlepšie doterajšie výsledky v sledovanosti.
Zábavnú súťaž vo varení, ktorú moderuje Milan Zimnýkoval, si diváci zamilovali a show s výraznou marketingovou podporou získava čoraz viac fanúšikov. Včera si ju nenechalo ujsť takmer 300-tisíc divákov, show tak dosiahla svoj rekordný, vysoko nadpriemerný rating 6,3 % a 21,3 % podiel na trhu (CS 12+). V rámci mladšieho publika dosiahla ešte lepší, až 25,9 % share.
Takmer 30 % podiel na trhu zaznamenala Moja mama v ženskej časti komerčne dôležitého publika, najviac diváčok tejto show dosahuje vek 45-54 rokov, ktoré včera dosiahli až 9,7 % sledovanosť.
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia. PR JOJ Group
Zdroj: Joj Group