Romantický seriál Fatmagül uzavrel svoj prvý týždeň na obrazovkách televízie Doma doposiaľ najlepším výkonom.
Rodinný seriál Búrlivé víno sa stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 12,0 % a trhový podiel 33,1 %, vychutnalo si ho 795-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Podvečer bol výraznou jednotkou na trhu rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 5,9 % / share 30,3 % v 12-54), podmanil si najmä mladé ženy 25-34, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 45,9 %.
Svoj prvý týždeň na obrazovkách televízie Doma uzavrel doposiaľ najlepším výkonom nový romantický seriál Fatmagül. Druhý diel z pravidelnej dvojporcie dosiahol v cieľovej skupine 12-54 rekordný rating 2,4 % aj trhový podiel 11,3 % a stal sa najsledovanejším programom z ponuky menších staníc. Aj v širšej cieľovej skupine 12+ zaznamenal doposiaľ najvyšší trhový podiel 16,0 %.
Výborne sa darilo aj televízii Dajto s akčnými filmami Cudzinec (rating 2,1 % / share 6,0 % v 12-54) a Odsúdení (rating 1,5 % / share 9,2 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,2 %) aj v prime-time (share 39,3 %).
Zdroj: Skupina Markíza