Televízia Markíza v pondelok obsadila päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti. Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú predstihol absolútne všetky programy konkurencie.
Najsledovanejšie hlavné spravodajstvo i pôvodné seriály priniesla divákom aj v pondelok 10. marca 2014 televízia Markíza.
Až 842-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov si nenechalo ujsť Televízne noviny, ktoré sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali najsledovanejším programom dňa. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 13,1 % a trhový podiel 39,9 %. Výborne sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 11,6 % / share 32,8 % v 12-54).
Z nespravodajských programov bol najúspešnejší rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,4 % / share 33,8 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 793-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Exceloval aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,2 % / share 32,1 % v 12-54), v rebríčku sledovanosti už tradične predstihol úplne všetky programy konkurencie.
Na Doma si najviac divákov pozrelo večernú dvojporciu romantického seriálu Sila (rating 2,1 % / share 7,4 % a rating 2,1 % / share 12,3 % v 12-54). Dajto uspelo s atraktívnymi filmami Niet úniku (rating 1,9 % / share 5,2 % v 12-54) a Zberateľ kostí (rating 1,5 % / share 8,9 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,6 %) aj v prime-time (share 40,0 %).
Zdroj: Skupina Markíza