Búrlivé víno, Chlapi neplačú aj Rodinné prípady pritiahli k obrazovkám v rámci cieľovej skupiny 12+ viac divákov než prime-time seriály konkurencie.
Suverénne najviac divákov sledovalo aj vo štvrtok 10. apríla 2014 programy televízie Markíza.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny (rating 11,7 % / share 40,5 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 785-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,9 % / share 34,0 % v 12-54).
Medzi nespravodajskými programami dominoval taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,1 % / share 30,8 % v 12-54), vychutnalo si ho 778-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady, ktorá so 405-tisíc divákmi v univerzálnej cieľovej skupine 12+ v rebríčku sledovanosti predstihla oba prime-time seriály konkurencie.
Úspechy pôvodnej tvorby televízie Markíza sa začali už podvečer rodinným seriálom Chlapi neplačú (rating 7,5 % / share 30,8 % v 12-54), ktorý v 12-54 aj 12+ pritiahol k obrazovkám viac divákov než konkurenčné prime-time seriály. Pozrelo si ho 469-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Na Doma sa vynikajúco etabloval nový turecký seriál Fatmagül, jeho pravidelná dvojporcia bola vo štvrtok v rámci ponuky stanice najsledovanejšia. Oba diely zaznamenali v cieľovej skupine 12-54 zhodný rating 2,3 % a nadpriemerné trhové podiely 7,4 % resp. 10,9 %.
Na Dajto uspel triler Invázia (rating 2,3 % / share 6,6 % v 12-54) v hlavných úlohách s Nicole Kidman a Danielom Craigom.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,6 %) aj v prime-time (share 38,4 %).
Zdroj: Skupina Markíza