Druhý júlový víkend obsadil program televízie JOJ prvé priečky rebríčka najsledovanejších relácií dňa v CS 12-54, ktorému od piatku do nedele kraľovalo Najlepšie počasie. V sobotu bola JOJka lídrom slovenského trhu v prime time pre obchodne dôležité publikum.
JOJ Group uplynulý víkend opäť pritiahla slovenských divákov k obrazovkám pestrým programom svojich televíznych staníc. Spravodajské relácie TV JOJ obsadili prvé priečky rebríčka najsledovanejších programov a večerné filmy takisto zaujali komerčne dôležité publikum vo veku 12-54 rokov. JOJka sa navyše v piatok 10. júla stala trhovým lídrom v prime time, pričom dosiahla svoj najlepší tohtoročný piatkový share v hlavnom vysielacom čase v rámci CS 12-54 (24,2 % Shr a 6,0 % Rtg v CS 12-54).
Celkovo bola v prime time JOJ Group prvou voľbou mužského diváka od štvrtka až do nedele (CS 12-54). Najlepší trhový podiel dosiahla televízna skupina v tejto cieľovke v piatok (32,4 % Shr) a najvyššiu sledovanosť zasa v nedeľu 12. júla (8,0 % Rtg).
Najviac divákov za celý víkend spomedzi všetkých slovenských TV staníc mal nedeľný Šport na JOJke, ktorý si pozrelo 541-tisíc ľudí v CS 12+ a relácia tak dosiahla vynikajúcu 11,5 % sledovanosť a 32,0 % share. Lepší podiel na trhu s univerzálnymi divákmi dosiahli včera Noviny TV JOJ s 32,1 % share, výbornú sledovanosť s 526-tisíc divákmi malo tiež Najlepšie počasie (11,2 % Rtg v CS 12+). Všetky tri relácie zaujali v mladšej cieľovej skupine prvé tri miesta v rebríčku najsledovanejších programov dňa (v CS 12-54).
Od piatka do nedele bolo prvou voľbou slovenských divákov v oboch cieľových skupinách (CS 12+ aj CS 12-54) jednoznačne Najlepšie počasie televízie JOJ. V piatok 10. júla to bolo celkovo 494-tisíc divákov (30,7 % Shr a 10,5 % Rtg v CS 12+), v sobotu 11. júla 406-tisíc divákov (28,3 % Shr a 8,7 % Rtg v CS 12+).
V sobotu publikum prilákala tiež česká komédia Kameňák 1, ktorá sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa pre divákov vo veku 12-54 rokov (19,5 % Shr a 5,1 % Rtg). V piatok si zas na JOJke nenechali ujsť kultový film Stevena Spielberga Jurský park (24,1 % Shr a 6,6 % Rtg v CS 12-54), ktorý zaujal najmä mužov (33,2 % Shr v CS 25-34 a 7,5 % Rtg v CS 45-54).
Darilo sa aj PLUSke, ktorá v rámci obchodne dôležitého publika dosiahla svoj najlepší sobotný podiel na trhu v tomto roku v prime time (6,5 % Shr), aj celodenne (5,9 % Shr), a to predovšetkým vďaka večernému filmu Rallye smrti 2 (8,8 % Shr a 2,3 % Rtg v CS 12-54).
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group