Zábavné putovanie po našej vlasti so štvoricou obľúbených hercov sa stalo najsledovanejším programom pondelka, zabodovala aj nasledujúca česká komédia Kameňák 4.
Vo štvorici po Slovensku vlakom dosiahlo v tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine rating 8,8 % a trhový podiel 30,5 % a výrazne predstihlo premiérový seriál konkurencie. Krásy Slovenska očami „partičky“ skvelých hercov Roba Jakaba, Juraja Kemku, Lukáša Latináka a Mariána Miezgu spoznávalo celkovo 425-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Suverénnou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca česká komédia Kameňák 4 (rating 8,2 % / share 33,7 % v 12-54). Obzvlášť výrazne zabodovala v cieľovej skupine mladých žien 12-24 s trhovým podielom 48,7 %.
V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom pondelka stali Televízne noviny, ktoré si nenechalo ujsť 459-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 6,8 % a trhový podiel 32,8 %.
Na Doma sa najlepšie darilo reality šou Svokra (rating 1,7 % / share 5,7 %), najviac divákov televízie Dajto si pozrelo katastrofický sci-fi triler Jadro (rating 1,4 % / share 5,1 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 37,8 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza