Celosvetový fenomén SuperStar po úspešnom návrate na obrazovky televízie Markíza naberá na sile! Druhý castingový zostrih speváckej súťaže sa v nedeľu 6. septembra 2015 stal v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa a medzitýždenne si polepšil o takmer 30-tisíc divákov.
V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine zaznamenala SuperStar rating 12,0 % a trhový podiel 32,0 %, pričom opäť výrazne porazila konkurenčnú šou o plnení snov. Nádejné budúce spevácke hviezdy pritiahli k obrazovkám najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 53,6 %.
SuperStar bola trhovým lídrom aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+, nenechalo si ju ujsť celkovo 545-tisíc divákov. Skvelý moderátor Martin "Pyco" Rausch a hviezdna porota v zložení Paľo Habera, Ondřej Soukup, Marta Jandová a Klára Vytisková oslovili v porovnaní s minulým týždňom publikum širšie o takmer 50-tisíc divákov.
Hlavne mladé ženy 15-24 oslovili aj nasledujúce úvodné dve časti premiérového seriálu Gotham, ktorý v tejto cieľovej skupine dosiahol priemerný trhový podiel 36,9 %.
Silnou jednotkou na trhu bola Markíza už podvečer vďaka megaúspešnej českej komédii Babovřesky 2 (rating 6,5 % / share 25,7 % v 12-54).
Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v nedeľu Televízne noviny s ratingom 11,8 % a trhovým podielom 33,7 % v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ich 687-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v nedeľu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 31,5 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 35,1 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza