Celosvetový fenomén SuperStar po úspešnom návrate na obrazovky televízie Markíza naberá na sile! Druhý castingový zostrih speváckej súťaže sa v nedeľu 6. septembra 2015 stal v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa a medzitýždenne si polepšil o takmer 30-tisíc divákov.
SuperStar bola trhovým lídrom aj v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+, nenechalo si ju ujsť celkovo 545-tisíc divákov. Skvelý moderátor Martin "Pyco" Rausch a hviezdna porota v zložení Paľo Habera, Ondřej Soukup, Marta Jandová a Klára Vytisková oslovili v porovnaní s minulým týždňom publikum širšie o takmer 50-tisíc divákov.
Silnou jednotkou na trhu bola Markíza už podvečer vďaka megaúspešnej českej komédii Babovřesky 2 (rating 6,5 % / share 25,7 % v 12-54).
Najsledovanejšou spravodajskou reláciou na trhu boli v nedeľu Televízne noviny s ratingom 11,8 % a trhovým podielom 33,7 % v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ich 687-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v nedeľu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 31,5 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 35,1 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza