Úvodná epizóda novej série speváckej súťaže sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším programom dňa a výrazne porazila konkurenčnú šou o plnení snov.
Fenomenálna spevácka súťaž SuperStar sa vrátila na obrazovky televízie Markíza v plnej sile! V nedeľu 30. augusta 2015 sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším programom dňa. Zaznamenala rating 11,2 % a trhový podiel 32,1 %, pričom konkurenčná šou o plnení snov výrazne zaostala.
SuperStar si podmanila najmä mladšie vekové ročníky, ktoré sú čoraz ťažšie osloviteľné bežným televíznym vysielaním. V užšej cieľovej skupine 12-34 dosiahla trhový podiel 40,2 % a v kategórii mladých žien 15-24 dokonca až neuveriteľných 57,7 %.
Prvý castingový zostrih s hviezdnym moderátorom Martinom "Pycom" Rauschom a superporotou v zložení Paľo Habera, Marta Jandová, Klára Vytisková a Ondřej Soukup si vychutnalo celkovo takmer pol milióna divákov starších ako 12 rokov.
Konkurenciu doslova prevalcovala nasledujúca slovenská premiéra pikantnej komédie Prci, prci, prcičky: Stretávka (rating 4,8 % / share 34,0 % v 12-54). Taktiež udržala pri obrazovkách hlavne mladých divákov, ženy 12-24 zabezpečili Markíze v čase vysielania filmu trhový podiel až 62,0 %.
V rámci spravodajských formátov sa v nedeľu najlepšie darilo relácii Športové noviny (rating 8,7 % / share 31,8 % v 12-54), jednoznačným trhovým lídrom v čase vysielania boli aj dlhodobo najsledovanejšie Televízne noviny (rating 7,1 % / share 32,4 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v nedeľu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 31,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 34,9 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza