StoryEditor

Televízia JOJ bola celý víkend lídrom trhu v prime time

21.09.2015, 18:58

V siedmom nebi aj Česko Slovensko má talent žali úspechy, Dvojičky štartovali ako druhý najsledovanejší program soboty.

V siedmom nebi si včera nenechalo ujsť rekordných 752-tisíc divákov, show Česko Slovensko má talent bola znova najsledovanejším programom dňa a nový komediálny seriál Andyho Krausa Dvojičky odštartoval s vynikajúcim nadpriemerným výkonom – to je stručná bilancia mimoriadne úspešného tretieho septembrového víkendu pre JOJ Group.

Slovenskí diváci uplynulý víkend spomedzi všetkých televízií uprednostnili programovú ponuku TV JOJ, ktorá v obidva dni znova potvrdila svoju pozíciu lídra trhu v hlavnom vysielacom čase. JOJ Group dosiahla v sobotu nadpriemernú 11,0 % sledovanosť a skvelý 36,4 % share v prime time. V nedeľu zaznamenala televízia JOJ rating 9,7 % v komerčnej cieľovej skupine 12-54.

Rodinná show V siedmom nebi dosiahla včera svoje rekordné výkony v rámci tejto sezóny, keď ju sledovalo až 752-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V poradí štvrtá epizóda relácie s moderátorom Vilom Rozborilom, ktorého špeciálnym hosťom bola aj moderátorka TV JOJ Adriana Kmotríková, mala excelentnú, až 16,0 % sledovanosť a 36,1 % podiel na trhu v rámci univerzálneho publika. V obchodne dôležitej cieľovej skupine zaznamenala rodinná show takisto na túto sezónu svoj rekordný 11,8 % rating a 31,2 % share.

Na predpoveď počasia na JOJke bolo na záver týždňa zvedavých až 622-tisíc divákov, čo pre Najlepšie počasie znamenalo až 14,1 % sledovanosť a 28,6 % trhový podiel v CS 12+. Noviny TV JOJ, ktoré včera televízia vysielala opäť naživo v rámci eventu JOJka v meste - tentokrát zo Sobotského námestia v Poprade – si pozrelo 611-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo pre hlavnú spravodajskú reláciu znamenalo skvelý 13,0 % rating a 29,1 % share.

V sobotu 19. septembra obsadila televízia JOJ prvých päť priečok v rebríčku najsledovanejších relácií dňa s kompletným večerným programom, konkrétne v poradí Česko Slovensko má talent, Dvojičky, Najlepšie počasie, Šport a Noviny TV JOJ (CS 12-54). Všetky formáty JOJky v prime time boli v sobotu lídrami trhu v čase svojho vysielania.

Talentová show, ktorú na JOJke moderuje dvojica Marcel Forgáč a Milan Junior Zimnýkoval, si tento raz vyslúžila vynikajúcu 12,5 % sledovanosť univerzálneho publika a 11,9 % rating u mladých, s trhovým podielom 34,7 %. Česko Slovensko má talent tak znova potvrdil svoju pozíciu najsledovanejšej zábavnej show tejto jesene na slovenskom trhu.

Vynikajúci štart majú za sebou Dvojičky - nový komediálny seriál Andyho Krausa, v hlavných úlohách so Sveťom Malachovským, Didi Mórovou a Zuzanou Porubiakovou. Premiérovú epizódu seriálu si v sobotu po skončení ČSMT nenechalo ujsť takmer pol milióna divákov, Dvojičky si tak vyslúžili vynikajúcu 10,5 % sledovanosť a 30,2 % podiel na trhu v CS 12+. Ešte lepší výkon dosiahli
v komerčne dôležitej časti publika, mladí diváci vo veku 12-54 rokov dosiahli pre seriál až 34,8 % share a skvelý 10,9 % rating.

Prevahu pri obrazovkách mali počas vysielania Dvojičiek diváčky, v CS 12-54 zaznamenali až 12,9 % sledovanosť. Najsilnejšími cieľovými skupinami boli ženy vo veku 35-44 rokov s 13,1 % ratingom a diváčky z CS 45-54 s vynikajúcou 14,3 % sledovanosťou.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia 

Zdroj: Joj Group

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 04:21