StoryEditor

Televízia JOJ bola cez víkend opäť lídrom trhu

29.06.2015, 23:17

V posledný júnový víkend bola programová ponuka staníc JOJ Group prvou voľbou slovenských divákov v hlavnom vysielacom čase. Zásluhu na tom majú najmä spravodajské relácie televízie JOJ a večerné akvizičné filmy.

V nedeľu 28. júna bola JOJ Group jednoznačným trhovým lídrom v prime time s podielom 29,5 % a sledovanosťou 9,9 % v obchodne dôležitej cieľovej skupine. Televízia JOJ včera dosiahla svoj najlepší nedeľný share v prime time za posledné tri mesiace (23,2 % Shr v CS 12-54).

Spravodajstvo JOJky včera obsadilo prvé tri priečky v rebríčku najsledovanejších relácii v CS 12-54. Najviac divákov v rámci mladšieho publika mal Šport s 30,7 % podielom na trhu (v CS 12+ s 11,3 % Rtg). Najlepšie počasie v nedeľu dosiahlo 11,9 % rating v CS 12+ a najvyššiu sledovanosť v univerzálnej cieľovej skupine dosiahli Noviny TV JOJ s výborným 12,6 % ratingom a nadpriemerným share 32,8 %.

Nedeľný film na JOJke Hry o život: Skúška ohňom bol v čase svojho vysielania prvou voľbou divákov v komerčnej cieľovej skupine, v ženskej časti publika dosiahol 6,8 % sledovanosť a 21,4 % share. Film si nenechali ujsť ani ženy vo veku 45-54, ktoré sa s 8,4 % ratingom stali najsilnejšou skupinou divákov.

Rovnako výborné výsledky dosiahla programová ponuka JOJky aj v piatkovom hlavnom vysielacom čase, kedy bola JOJ Group takisto lídrom trhu v CS 12-54. V TOP 3 najsledovanejších relácií dňa sa TV JOJ umiestnila s Najlepším počasím, s filmom Nebezpečne blonďavá a hlavnou spravodajskou reláciou Noviny TV JOJ, ktorá v CS 12+ zaznamenala 32,0 % share a 8,6 % rating.

 

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia

Zdroj: Joj Group

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. máj 2024 07:29