StoryEditor

Televízia JOJ bola v nedeľu lídrom pre ženy v prime time

18.08.2014, 16:11

Skupina televíznych staníc JOJ Group uzavrela 33. týždeň prvenstvom v hlavnom vysielacom čase pre ženské publikum obchodnej cieľovky 12-54. Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou bol včera Film týždňa na TV JOJ.

Svoj najlepší minulotýždňový podiel na trhu zaznamenala JOJ Group v nedeľu 17. augusta, kedy mala v prime time share 28,6 % a rating 8,5 %.

TV JOJ včera dosiahla svoj najlepší nedeľný trhový podiel v hlavnom vysielacom čase za posledných päť týždňov v obchodne dôležitej cieľovej skupine 12-54 (Shr 23,5 %). Zároveň bola stanica JOJ včera v prime time lídrom pre ženy vo veku 12-54 s trhovým podielom 24,5 % a sledovanosťou 7,6 %.

Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou nedele sa stal Film týždňa na JOJke, ktorým bol v 33. týždni titul s názvom Divé svine (originálny názov: Wild Hogs). Americká komédia dosiahla 23,7 % podiel a 7,9 % sledovanosť.

Najsledovanejšiu športovú reláciu aj predpoveď počasia na trhu slovenských televízií v nedeľu opäť vysielala TV JOJ vo svojom večernom vysielaní. NAJLEPŠIE POČASIE si pozrelo 274-tisíc divákov (26,0 % Shr a 8,4 % Rtg) Šport videlo 268-tisíc divákov (27,9 % Shr a 8,2 % Rtg).

 

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj dát: PMT Slovakia

Zdroj: Joj Group

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 08:45