Skupina Markíza dominovala trhu aj v rámci ponuky menších staníc, najviac divákov si pozrelo pomaly vrcholiaci romantický seriál Sila na obrazovkách televízie Doma.
Televízne noviny sa stali najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 12,7 % a trhový podiel 40,8 %. Nenechalo si ich ujsť 834-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 32,7 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu bola aj nasledujúca dvojitá dávka nového akčného seriálu Arrow (rating 6,9 % / share 25,3 % a rating 5,1 % / share 32,7 % v 12-54). Druhá časť adaptácie úspešného komiksu o novodobom Robinovi Hoodovi dosiahla v cieľovej skupine mladých žien 12-24 trhový podiel až 55,6 %.
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,8 % / share 32,5 % v 12-54), ktorý si v univerzálnej cieľovej skupine 12+ vychutnalo vyše pol milióna divákov.
Najsledovanejším programom spomedzi menších staníc bola prvá epizóda z pravidelnej dvojporcie romantického seriálu Sila (rating 2,3 % / share 7,2 % v 12-54). Vynikajúco sa však darilo aj nasledujúcej druhej časti (rating 1,9 % / share 9,6 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,6 %) aj v prime-time (share 39,9 %).
Zdroj: Skupina Markíza