Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú dosiahol druhú najvyššiu sledovanosť od svojho štartu v oboch hlavných cieľových skupinách.
Televízia Markíza absolútne dominovala slovenskému televíznemu trhu aj v utorok 3. decembra 2013. Patrilo jej päť najsledovanejších programov dňa a v obchodne najdôležitejšom prime-time nedala konkurencii najmenšiu šancu.
Najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s nadpriemerným ratingom 14,2 % aj trhovým podielom 43,6 % v strategickej cieľovej skupine 12-54.
Kvalitné spravodajstvo trhového lídra si nenechalo ujsť až 905-tisíc divákov starších ako 12 rokov, konkurenčná hlavná spravodajská relácia zaostala o takmer polovicu z tejto hodnoty. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,1 % / share 33,0 % v 12-54).
Medzi nespravodajskými programami bol suverénne najúspešnejší rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,8 % / share 33,8 % v 12-54). Utorkový diel pritiahol k obrazovkám 847-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Výraznou jednotkou na trhu bola tiež nasledujúca reality šou Farma (rating 7,6 % / share 28,2 % v 12-54).
Podvečernému vysielaniu kraľuje rodinný seriál Chlapi neplačú, ktorý zaznamenal druhý najvyšší rating 10,7 % a nadpriemerný trhový podiel 38,0 %. Vychutnalo si ho až 655-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od štartu seriálu 26. augusta 2013.
Vynikajúco sa darilo aj popoludňajším Prvým Televíznym novinám s ratingom 7,3 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 36,3 % v cieľovej skupine 12-54. V rebríčku najsledovanejších programov dňa predstihli hlavné spravodajstvo konkurencie.
V televízii Doma tradične najviac zabodoval romantický seriál Sila (rating 2,2 % / share 7,5 % v 12-54), na Dajto uspel akčný film Americký ninja (rating 2,0 % / share 5,7 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,7 %) aj v prime-time (share 42,3 %).
Zdroj: TV Markíza