Piaty mesiac odštartovala televízia JOJ úspešne, v prvú májovú nedeľu sa stala trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase pre mladšie aj univerzálne publikum, a to aj napriek hokejovej konkurencii.
Televízna skupina JOJ Group sa v nedeľu 3. mája stala lídrom trhu v prime time pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu (27,4 % Shr a 10,8 % Rtg), pre ženskú časť mladšieho publika bola prvou voľbou s 11,8 % sledovanosťou (29,5 % Shr). Samotná stanica JOJ bola v hlavnom vysielacom čase prvou voľbou divákov v CS 12-54 aj CS 12+, pre ženy vo veku 45-54 rokov s vynikajúcou sledovanosťou 11,4 %, ale aj pre mužov v rovnakom veku s ratingom 12,8 %.
Najsledovanejšou spravodajskou reláciou v CS 12-54 bolo včera Najlepšie počasie, ktoré si na JOJke pozrelo 621-tisíc divákov(CS 12+) s výbornou 13,3 % sledovanosťou a 26,2 % podielom na trhu. Ešte lepší rating v univerzálnej cieľovke - až 13,8 % - si vyslúžili Noviny TV JOJ (27,7 % Shr), Šport zaznamenal 11,8 % sledovanosť v CS 12+. Všetky tri relácie boli včera trhovými lídrami v čase svojho vysielania pre mladšie publikum.
Najsledovanejším nespravodajským a nešportovým programom prvej májovej nedele sa z ponuky slovenských televízií stala americká komédia Marley a ja, ktorá si na JOJke vyslúžila 7,9 % sledovanosť v oboch cieľových skupinách (CS 12-54 aj CS 12+). Film, v hlavných úlohách s Owenom Wilsonom a Jennifer Aniston, zaujal najmä mladé ženy (CS 25-34), ktoré dosiahli sledovanosť 12,0 %, druhou najpočetnejšou cieľovou skupinou boli ženy vo veku 45-54 rokov
s 10,5 % ratingom.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group