StoryEditor

Vdova si získala ženy

22.01.2014, 13:55

Televízia JOJ odvysielala počas „veľkého týždňa“ premiéru nového dramatického seriálu Vdova. V základnej skupine 12-54 si seriál pozrelo 225 000 divákov, čo predstavuje 6,8% rating a 20,8% share. Premiéra si jednoznačne získala ženského diváka v strednom veku, najmä ženy 45-54 (rating 11,2%), ženy 35-44 (rating 9,3%) a ženy 18-49 (rating 9,1%).Takmer 9% rating a podiel 27,3% dosiahol v obciach s počtom obyvateľov 100 tisíc a viaca dominoval v Bratislavskom kraji (8,7%). Viac divákov si Vdovu pozrelo na kábli.

21. januára 2014 si diváci na JOJke pozreli aj tretie pokračovanie dokumentárnej reality šou Zbohom, Slovensko! Osudy Slovákov žijúcich mimo rodnej krajiny dosiahli podiel 17,2% a stali sa tak jednotkou na trhu vo svojom vysielacom čase. 

JOJke sa darilo celodenne i v prime time. V hlavnom vysielacom čase rástol podiel najväčšej televízie zo skupiny JOJ Group z 18% na 20,7%. Stúpajúcu tendenciu mali všetky relácie počínajúc Páli vám to! až po dokumentárnu reality šou Zbohom, Slovensko!

Spravodajský formát KRIMI na PLUSke si pozrelo v utorok 163 000 divákov. S ratingom 5% a sharom 13,6% tak predbehli v sledovanosti spravodajstvo verejnoprávnej televízie. KRIMI zaznamenali najsledovanejší utorok od svojej septembrovej premiéry na PLUSke. Celkovo bolo včerajšie vydanie šieste najsilnejšie od septembra 2013. V čase svojho vysielania boli KRIMI trojkou na trhu.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj dát: PMT

Zdroj: TV Joj

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 07:41