Vo viacerých cieľových skupinách bolo víkendové vysielanie TA3 jednotkou na trhu.
Najočakávanejšou udalosťou na Slovensku za uplynulý víkend bolo Referendum o ochrane rodiny. Televízia TA3 mu venovala najviac priestoru spomedzi všetkých televízií nielen počas hlasovania, ale venovala sa mu v spravodajstve a v publicistických reláciách už niekoľko týždňov pred ním. Víkendové vysielanie divákov zaujalo a vo viacerých cieľových skupinách bola TA3 jednotkou na trhu.
Špeciálne štúdio k referendu po uzatvorení volebných miestností si v sobotu od 22:00 pozrelo takmer pol milióna divákov. Podiel v skupine 12+ dosiahol 11,2 %. V cieľových skupinách divákov s VŠ vzdelaním to bolo takmer 20 % a v skupine manažérov s VŠ až takmer 28 %. V oboch týchto cieľových skupinách bola TA3 jednotkou na slovenskom televíznom trhu.
Za celú sobotu si vysielanie TA3 zaplo 1 milión 222 tisíc divákov s podielom na trhu 3,6 %.
Divácky úspech malo vysielanie TA3 aj v nedeľu. Diváci, ktorí si nestihli výsledky referenda pozrieť v sobotňajšom večernom vysielaní, sledovali správy na TA3 hneď v nedeľu ráno od 7:00 do 8:45. V danom čase bol reach takmer 300 tis. jednotlivcov s podielom na trhu v skupine 12+ 14,2 % (dvojka na trhu). V cieľovej skupine manažérov s VŠ vzdelaním bolo ranné vysielanie TA3 jednotkou na trhu s podielom 27,4 %.
Výsledkom referenda sa venoval aj moderátor Norbert Dolinský v nedeľnej relácii V politike. V premiére a repríze si reláciu pozrelo takmer 640 tisíc divákov. Premiéra V politike vysielaná o 11:00 dosiahla reach 431 tisíc divákov a podiel na trhu takmer 10 % (v skupine 12+).
Nedeľné vysielanie TA3 si celkovo pozrelo takmer 1 milión 600 tisíc divákov s podielom na trhu 3,2 %.
Zdroj: PR Clinic