Úvodná epizóda šiestej série sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a výrazne porazila farmársku zoznamku konkurencie.
Reality šou Farma sa s vynikajúcim úspechom vrátila na obrazovky televízie Markíza. Úvodná epizóda šiestej série s podtitulom "Začíname" sa vo štvrtok 27. augusta 2015 stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine sa šiesta Farma uviedla s ratingom 7,8 % a trhovým podielom 29,2 %, pričom doslova prevalcovala konkurenčnú farmársku zoznamku.
Na tucet nových súťažiacich, ktorí budú celú jeseň bojovať o atraktívnu výhru v hodnote 50-tisíc eur, boli obzvlášť zvedavé mladé ženy 15-24, v čase vysielania Farmy zabezpečili Markíze trhový podiel až 52,8 %.
Výborne sa darilo aj predchádzajúcemu rodinnému seriálu Búrlivé víno (rating 7,7 % / share 23,5 % v 12-54), ktorý si napriek silnej futbalovej konkurencii udržal status jednoznačného trhového lídra. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ sa stal s 539-tisíc divákmi pri obrazovkách najsledovanejším programom dňa. Osudy hrdinov vinárskej ságy taktiež v najväčšej miere oslovili mladé ženy 15-24 (share 34,3 %).
Celkovo najsledovanejším programom štvrtka bola v cieľovej skupine 12-54 relácia Športové noviny s ratingom 7,9 % a trhovým podielom 28,4 %.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,0 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 32,2 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza