StoryEditor

X Factor bol suverénnou jednotkou na trhu

17.03.2014, 13:22

Svetová šou X FACTOR oslovila vo svojom druhom vydaní na obrazovkách TV JOJvšetky cieľové divácke skupiny. Spevácke výkony, hodnotenia poroty a v neposlednom rade aj zaujímavé ľudské osudy si v nedeľu 16. marca pozrelo takmer 440 000 divákov, čo predstavuje sledovanosť 13.3% a podiel 31.4%. X FACTOR sa stal jednoznačne najsledovanejšou zábavnou reláciou na trhu v minulom týždni a najsledovanejšou reláciou televízie JOJ za rok 2014. Pred obrazovkami TV JOJ sledovali šou diváci z malých obcí, miest i veľkomiest, najviac však z Košíc (44,6% ) a Bratislavy (32,4%).  Najväčšou cieľovou skupinou X FACTORU sú ženy, a to vo všetkých vekových kategóriách 12-54 (37% podiel), no nezaostali ani muži 12-54 (25,4% podiel). Šou X FACTOR si najviac podmanil mladého diváka, muži 15-24 s podielom 37,7% a ženy 15-24 dokonca až s podielom 54,2%.  Televízia JOJ s X FACTOROM bodovala v nedeľu večer vo všetkých krajoch a bola suverénnou jednotkou.

V médiách minulých týždeň najviac rezonovali príbehy Brigity Szelidovej, Richarda Sarköziho a Klaudii Farkašovej, Bronislava „Béďu“ Vaříleka, ktorí si získali mnohých sympatizantov .  
Nasledujúce vydanie X FACTORA prekvapí divákov zaujímavými výrokmi porotcov, nezabudnuteľnými speváckymi výkonmi a prvotriednou šou.

 

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj dát: PMT

Zdroj: TV Joj

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2024 04:33