StoryEditor

X FACTOR trhovým lídrom

14.04.2014, 15:14

Televízia JOJ odvysielala v nedeľu, 13. apríla 2014, ďalšiu časť najväčšej speváckej šouX FACTOR. Posledné kastingové kolo zaznamenalo rating 10,8% a podiel 27,6%, čím porazila konkurenčnú filmovú premiéru a dosiahla úroveň trhovej jednotky.

Nadaní speváci mali poslednýkrát možnosť ohúriť porotcov. Posledné kastingové kolo vyhralo v takmer všetkých cieľových skupinách. Verné tomuto formátu naďalej zostali mladé ženy 15 – 24 s rekordným podielom 50,2% a ženy vo veku 25 – 34 (podiel 33,0%), no sledovali ho aj muži v cieľovej skupine 25 – 34 (32,8%). Škandalózne vystúpenie pseudomníšky, či dojímavý príbeh rómskeho chlapca žijúceho v detskom domove zatajil dych nejednému divákovi. Šou X FACTOR zaznamenala úspech najmä na východe Slovenska, v Prešovskom kraji dosiahol podiel 34,0% a v Košickom podiel 30,2%, zaujal však aj divákov Bratislavského (29,4%) a Trnavského kraja (28,1%). Už budúcu nedeľu čaká postupujúcich z kastingov X FACTORu obávaný bootcamp.

V nedeľu sa dobre darilo aj spravodajským formátom TV JOJ. Stabilnú pozíciu si udržujeNAJLEPŠIE POČASIE, ktoré dosiahlo rating 9,7% a podiel 25,6%. KRIMI noviny úspešne rastú po presune z PLUSky a výrazne posilňujú prime time JOJky. V nedeľu 13. apríla zaznamenali KRIMI rating 9,2% a podiel 25,6%. Najúspešnejšie boli KRIMI v Bratislavskom kraji (podiel 31,4%), svojich divákov si však našli aj v Prešovskom (29,8%) a Žilinskom kraji (28,6%).

Včera dosiahla stanica JOJ v prime time v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť 9,1% a podiel 24,6%.

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj dát: PMT

Zdroj: TV Joj

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. november 2024 16:38