Televízne noviny, Búrlivé víno aj Chlapi neplačú predstihli v rebríčku sledovanosti absolútne všetky programy konkurencie.
Divácky najúspešnejšie hlavné spravodajstvo aj pôvodnú seriálovú tvorbu prinášala na obrazovky aj v pondelok 3. februára 2014 televízia Markíza.
Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stali Televízne noviny s ratingom 13,0 % a trhovým podielom 38,4 %. Nenechalo si ich ujsť 845-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Medzi nespravodajskými programami bol suverénne najúspešnejší rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,0 % / share 30,7 % v 12-54). K obrazovkám prilákal 810-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Jednotkou na trhu bola aj nasledujúca novinková šou Zlaté manželky (rating 8,3 % / share 27,0 % v 12-54). Exkluzívny pohľad do zákulisia života manželiek najlepších slovenských hokejistov oslovil najmä mladé ženy 15-24 (share 36,8 %) a divákov v Prešovskom kraji 12-54 (share 40,8 %).
Podvečeru dominoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,9 % / share 31,5 % v 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti dňa predstihol absolútne všetky programy konkurencie.
Na Doma sa tradične najlepšie darilo romantickým seriálom Sila (rating 2,4 % / share 7,5 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,9 % / share 10,2 % v 12-54), z ponuky Dajto si najviac divákov zvolilo katastrofický film Posledné hodiny Zeme (rating 2,0 % / share 5,2 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,7 %) aj v prime-time (share 36,6 %).
Zdroj: Skupina Markíza