07.04.2020, 13:15

Školský klub si získava čoraz viac detských divákov

Od minulého týždňa má Školský klub nové štúdio a je tiež tlmočený do slovenského posunkového jazyka.

Školský klub si získava čoraz viac detských divákov
Zdroj: RTVS / Školský klub

Novú interaktívnu reláciu Školský klub vysiela RTVS už vyše troch týždňov a počas celého obdobia bola Dvojka najsledovanejšou televíziou u detí od 4 do 11 rokov. Uplynulý týždeň reláciu sledovalo v priemere 18-tisíc detí s podielom na trhu 19,1 percenta, čo bol doteraz najvyšší trhový podiel.

Školský klub minulý týždeň získal päť tisíc nových divákov a podiel na trhu narástol o takmer 6 percent. Zatiaľ najviac detí, až 21-tisíc, si pozrelo štvrtkovú reláciu (2. apríla).

Zdroj: RTVS / Školský klub
Zdroj: RTVS / Daniel Hevier v Školskom klube

​RTVS spustila Školský klub 18. marca. Najskôr bol určený školákom 1. stupňa. Od 30. marca sa jeho vysielanie rozšírilo časovo aj obsahovo a v takejto podobe ho RTVS plánuje pripravovať do konca mája.

Dvojka ho vysiela každý pracovný deň od 9:15 do 10:45. Od minulého týždňa má Školský klub nové štúdio a je tiež tlmočený do slovenského posunkového jazyka.

Veľkú obľubu u najmenších divákov má na Dvojke aj ranné pásmo rozprávok. Počas jeho vysielania je Dvojka lídrom na trhu v cieľovej skupine 4 až 11 ročných detí.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.