29.09.2020, 10:06

Ako odkomunikovať tému intímneho zdravia?

Agentúra Divino na to išla prostredníctvom Instagramu.

Ako odkomunikovať tému intímneho zdravia?
Zdroj: Divino

Spoločnosť Exeltis v spolupráci s komunikačnou agentúrou DIVINO pripravila komunikáciu vaginálneho gélu LactoFeel, na ktorú oslovila víťazku súťaže SUPERBLOGER 2019, Niku Vujisić.

Téma nepríjemného intímneho zápachu je pre mnohých tabu a nepripisujú mu náležitú váhu. Pojem vaginálny gél je v súčasnosti ešte pre množstvo žien veľkou neznámou alebo, a to je ešte horšie, na svoj intímny problém volia nesprávny produkt.

Komunikácia prebehla prostredníctvom troch príspevkov uverejnených na Instagrame, v ktorých Nika naplno využila svoju kreativitu a pod každým z príspevkov rozpovedala príbeh súvisiaci s problémami v intímnych partiách. Prvá z poviedok hovorí o labutej vernosti, druhá zachytáva pýchu pávice a v poslednej sa upriamila na nevraživosť medzi myšami a ľuďmi.

O úspešnosti kampane svedčí aj množstvo pozitívnych reakcii od Nikiných fanúšikov, ktorí ocenili tento netradičný spôsob spolupráce.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.