Divino
StoryEditor

Ako odkomunikovať tému intímneho zdravia?

29.09.2020, 10:06
Autor:
TSTS
Agentúra Divino na to išla prostredníctvom Instagramu.

Spoločnosť Exeltis v spolupráci s komunikačnou agentúrou DIVINO pripravila komunikáciu vaginálneho gélu LactoFeel, na ktorú oslovila víťazku súťaže SUPERBLOGER 2019, Niku Vujisić.

Téma nepríjemného intímneho zápachu je pre mnohých tabu a nepripisujú mu náležitú váhu. Pojem vaginálny gél je v súčasnosti ešte pre množstvo žien veľkou neznámou alebo, a to je ešte horšie, na svoj intímny problém volia nesprávny produkt.

Komunikácia prebehla prostredníctvom troch príspevkov uverejnených na Instagrame, v ktorých Nika naplno využila svoju kreativitu a pod každým z príspevkov rozpovedala príbeh súvisiaci s problémami v intímnych partiách. Prvá z poviedok hovorí o labutej vernosti, druhá zachytáva pýchu pávice a v poslednej sa upriamila na nevraživosť medzi myšami a ľuďmi.

O úspešnosti kampane svedčí aj množstvo pozitívnych reakcii od Nikiných fanúšikov, ktorí ocenili tento netradičný spôsob spolupráce.

01 - Modified: 2021-10-05 14:49:21 - Feat.: - Title: Módny e-shop Answear spustil novú kampaň aj komunikačnú stratégiu. V hlavnej úlohe sú ženy 02 - Modified: 2021-08-04 11:36:32 - Feat.: - Title: Na slovenský trh elektromobility vstúpil nový hráč - berlínsky TIER 03 - Modified: 2021-04-07 11:42:35 - Feat.: - Title: Krtkova torta oslavuje 20 rokov kampaňou s názvom MŇAM 04 - Modified: 2021-03-31 07:14:31 - Feat.: - Title: Spoločnosť Premium Brands prichádza s novinkou so závanom Indie 05 - Modified: 2021-03-16 11:38:20 - Feat.: - Title: Česká značka topánok VASKY vstupuje na slovenský trh
menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 01:15