05.05.2021, 12:38

Slovensko-český originál: Vitamíny v bruchu, nohy v suchu

Spoločnosť BIOMIN sa spojila so značkou Fusakle.

Slovensko-český originál: Vitamíny v bruchu, nohy v suchu
Zdroj: Biomin

Vitamíny v bruchu, nohy v suchu- na takéto spojenie láka spolupráca dvoch známych značiek – slovenský výrobca liekov a výživových doplnkov z Cífera vytvoril limitovanú edíciu svojho produktu pre deti s ikonickými ponožkami ako darčekom zdarma. 

Návrat do škôl je konečne realitou, otázne je, ako sa s opätovným začlenením do kolektívu popasuje detská  imunita. Mnohé deti strávili dlhý čas v izolácii a výrazne obmedzili aj osobný kontakt s rovesníkmi. Po mesiacoch sa opäť začnú stretávať s väčším počtom ľudí a prídu do kontaktu s omnoho širším spektrom baktérií a vírusov.

Tému dôležitosti podpory detskej imunity uchopila slovenská farmaceutická spoločnosť BIOMIN nápadito. Výživový doplnok na posilnenie obranyschopnosti detí spojila s obľúbenou česko-slovenskou značkou Fusakle.  

V limitovanej edícii výživového doplnku IMUNO PROTECT JUNIOR sa tak snúbi česko-slovenský originál: kvalitný výživový doplnok pre deti s pribalenými originálnymi ponožkami známej značky. Slovenský výrobca ho ponúka v darčekovom balení v bežnej sieti lekární a prostredníctvom svojho e-shopu. O nápade netradičného spojenia hovorí Michaela Dvorská zo spoločnosti BIOMIN: „Byť rodičom je v súčasnej dobe náročné. Chceli sme potešiť všetkých, ktorí to počas tohto obdobia tak skvele zvládali – rodičov aj ich deti. Tiež sme hľadali prepojenie našich hodnôt – to, že sme slovenský výrobca, ktorý vysoko dbá na kvalitu, s lokálnou spoločnosťou. Presne to sme v spojení s Fusakle našli. Vznikla tak jedinečná a kvalitná kombinácia pre imunitu a potešenie.“

Domáci výrobca z Cífera s 30-ročnou tradíciou výroby originálnych liekov a výživových doplnkov týmto spoluprácu s Fusaklami nekončí. „Radi by sme v tomto projekte pokračovali, plánujeme ponožky s vlastným motívom, vyrábané špeciálne pre BIOMIN. Pôjde opäť o milé prekvapenie, prezradím len, že sa zameriame na edukačný charakter – aby deti vedeli, odkiaľ sa vitamíny vlastne berú,“ dodáva Michaela Dvorská.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.