Na českom reklamnom festivale PIAF bodovalo Slovensko dvakrát. Bronz získali práce od agentúr digita.sk a Effectivity powered by publicis.
Digita.sk bodovala v kategórii Creative sales&sales support s prácou Nachytajte svojho Ajťáka (Play a joke on IT guy!) pre IBM. Okrem PIAF-u ju poslala aj na slovenský Zlatý klinec. Podľa digita.sk ide pri tomto projekte o interaktívne video: "Ľudia mohli IT manažérovi poslať link na vtipné video, v ktorom žena stráca nervy s počítačom. Po chvíli sa však dostaví nečakaný moment prekvapenia - IT manažér sa stáva súčasťou deja a nahnevaná žena z videa volá práve jemu..." uvádza agentúra.
Effectivity powered by publicis si zase odniesol cenu v kategórii Creative use of traditional formats. Išlo o projekt Trojkampaň (Three campaign) pre zadávateľov Isover, Mrkvička.sk a Rock Ok. "Traja klienti v jednom vizuáli dostali rovnocenný priestor a rozprávajú jeden príbeh," opisuje ju agentúra. Spojila v nej dodávateľa izolácií Isover, rockový pub Rock Ok a internetové kníhkupectvo Mrkvička.sk. "Jednou ranou zasiahla tri cieľové skupiny a ušetrila mediálne náklady," tvrdí. S týmto projektom sa prihlásila aj do slovenského Zlatého klinca - či uspela, sa dozvie v piatok.
Slovensko malo tento rok na PIAF-e trinásť shortlistov. Premenenie dvoch z nich na cenu znamená horší výsledok ako pred rokom: vtedy sme získali raz striebro a trikrát bronz.
Na PIAF-e sa zúčastnil aj autor blogu AdArena Michal Halmeš. "PIAF bol pre mňa opäť zážitok a priniesol mi množstvo inšpirácie z reklamného sveta. Tento festival je aj jedinečná možnosť, ako v Prahe stretnúť mnohé hviezdy z reklamy, ktoré ťa dokážu nadchnúť aj pri osobnom rozhovore, čo som si, samozrejme, nenechal ujsť. Určite odporúčam návštevu ľudom z reklamy, ale predovšetkým ľudom z marketingu (od klientov), aby pochopili, že na výbornú prácu treba odvahu a kreativitu na oboch stranách," hodnotí pre Stratégie.
Kompletné výsledky súťaže PIAF prináša web Mediář.cz.
Trojkampaň
Nachytajte svojho Ajťáka
http://youtu.be/Z1R8AQPubAw
Zdroj: ik