Tento rok sa do súťaže zapojilo 100 agentúr, ktoré celkom do shortlistovania poslalo 360 prác.
Kompletný prehľad shortlistov nájdete na oficiálnej stránke súťaže.
Tu sú tie slovenské:
Creative use of traditional advertising formats
Entry Title | Brand | Ad agency | Country |
|
|
|
|
Voice controlled banner | Samsung | digita.sk, s.r.o. | Slovakia |
Windows 8 launch | Windows 8 | digita.sk, s.r.o. | Slovakia |
Three campaign | Isover, Mrkvička.sk | Effectivity powered | Slovakia |
Creative use of technologies
Entry Title | Brand | Ad agency | Country |
|
|
|
|
Presents in the streets | Telefónica Slovakia | Creo / Young & Rubicam | Slovakia |
Brilliant execution
Entry Title | Brand | Ad agency | Country |
Harley Davidson- | Harley Davidson | JANDL, marketing a | Slovakia |
Forbes - Puppets | Forbes Magazine | JANDL, marketing a | Slovakia |
Flash impact
Entry Title | Brand | Ad agency | Country |
Harley Davidson- | Harley Davidson | JANDL, | Slovakia |
Forbes - Puppets | Forbes Magazine | JANDL, | Slovakia |
The Principle of Game
Entry Title | Brand | Ad agency | Country |
Campaign OLD | public charity | Creative Department | Slovakia |
Presents in the streets | Telefónica | Creo / | Slovakia |
Creative branding
Entry Title | Brand | Ad agency | Country |
Experiences for appliances | shoppie.sk | TRIAD Advertising | Slovakia |
Creative sales & sales support
Entry Title | Brand | Ad agency | Country |
Play a joke on IT guy! | IBM | digita.sk, s.r.o. | Slovakia |
Storytelling
Entry Title | Brand | Ad agency | Country |
Radionet - Tea Party | Radionet | JANDL, | Slovakia |
Konferencia tento rok prináša dve hlavné témy. V utorok 21. mája bude diskutovať o komunikáciu štátu a verejných inštitúciách. Marie Bordet z Francúzska popíše stav verejných zákaziek v komunikácii vo Francúzsku aj tamojší boj reklamného biznisu za transparentné a zmysluplné kampane. Slávny americký Ad Council predstaví jeho viceprezidentka Kate Emanuel. Prípadové štúdie zo Švédska, Poľska, Británie a Českej republiky ukážu, že aj inštitúcie štátu môžu robiť kreatívne reklamu. Záver konferenčného bloku bude patriť diskusii o budúcnosti a legislatíve verejného obstarávania.
PIAF vo večerných hodinách ponúkne ako obvykle bezplatný program. Okrem iného bude k videniu nový ročník svetovej súťaže mladých režisérov Young Directors Award alebo taliansky príspevok na tému humor v reklame.
Druhý deň - streda 22. mája je venovaný emóciám v reklame. Medzi rečníkmi je aj rad významných marketérov - Globálne riaditeľ značky Absolut predstaví posun v komunikácii tejto marketingovej ikony. O odvahe na strane zadávateľa bude hovoriť globálny šéf značiek Adidas Originals a NEO. Priekopníkom práce so zákazníkmi na sociálnych sieťach sú aerolinky KLM. Ich prístup príde vysvetliť riaditeľ komunikácie KLM Frank Houben a prezident DDB Tribal Europe Jacco Ter Schegget. Aktuálne skúsenosť so zvládaním emócií prinesie šéf prezidentskej kampane Karla Schwarzenberga Marek Vocel. K hlavným rečníkom patrí prezident poroty PIAF, oceňovaný priekopník netradičných kampaní a kreatívny riaditeľ Ogilvy France Chris Garbutt alebo kreatívny riaditeľ jednej z vôbec najúspešnejších súčasných agentúr - nemeckého Serviceplanu Christoph Nann.
Celkom na PIAF vystúpi viac ako tridsiatka, prevažne zahraničných speakerov. Všetky podrobnosti o programe sú k dispozícii na www.piafawards.com
Zdroj: mia