StoryEditor

Finalisti PIAF Awards sú vybraní

14.05.2013, 12:03
Slovensko má 13 shortlistov od 6 agentúr v 7 kategóriách.

Tento rok sa do súťaže zapojilo 100 agentúr, ktoré celkom do shortlistovania poslalo 360 prác.

Kompletný prehľad shortlistov nájdete na oficiálnej stránke súťaže.

 

Tu sú tie slovenské:

 

Creative use of traditional advertising formats

 

Entry Title

Brand

Ad agency

Country

 

 

 

 

Voice controlled banner

Samsung

digita.sk, s.r.o.

Slovakia

Windows 8 launch

Windows 8

digita.sk, s.r.o.

Slovakia

Three campaign

Isover, Mrkvička.sk
Rock Ok

Effectivity powered
by publicis

Slovakia

 

Creative use of technologies

Entry Title

Brand

Ad agency

Country

 

 

 

 

Presents in the streets

Telefónica Slovakia

Creo / Young & Rubicam

Slovakia

 

 

Brilliant execution

Entry Title

Brand

Ad agency

Country

Harley Davidson-
Driven by History

Harley Davidson

JANDL, marketing a
reklama, s.r.o.

Slovakia

Forbes - Puppets

Forbes Magazine

JANDL, marketing a
reklama, s.r.o.

Slovakia

 

 

Flash impact

Entry Title

Brand

Ad agency

Country

Harley Davidson-
Driven by History

Harley Davidson

JANDL,
marketing a reklama, s.r.o.

Slovakia

Forbes - Puppets

Forbes Magazine

JANDL,
marketing a reklama, s.r.o.

Slovakia

 

 

The Principle of Game

Entry Title              

Brand

Ad agency

Country

Campaign OLD

public charity
Helping Beetle

Creative Department

Slovakia

Presents in the streets

Telefónica

Creo /
Young & Rubicam

Slovakia

 

 

Creative branding

Entry Title

Brand

Ad agency

Country

Experiences for appliances

shoppie.sk

TRIAD Advertising

Slovakia

 

 

Creative sales & sales support

Entry Title

Brand

Ad agency

Country

Play a joke on IT guy!

IBM

digita.sk, s.r.o.

Slovakia

 

 

 

Storytelling

Entry Title

Brand

Ad agency

Country

Radionet - Tea Party

Radionet

JANDL,
marketing a reklama, s.r.o.

Slovakia

 

 

Konferencia tento rok prináša dve hlavné témy. V utorok 21. mája bude diskutovať o komunikáciu štátu a verejných inštitúciách. Marie Bordet z Francúzska popíše stav verejných zákaziek v komunikácii vo Francúzsku aj tamojší boj reklamného biznisu za transparentné a zmysluplné kampane. Slávny americký Ad Council predstaví jeho viceprezidentka Kate Emanuel. Prípadové štúdie zo Švédska, Poľska, Británie a Českej republiky ukážu, že aj inštitúcie štátu môžu robiť kreatívne reklamu. Záver konferenčného bloku bude patriť diskusii o budúcnosti a legislatíve verejného obstarávania.
 


PIAF vo večerných hodinách ponúkne ako obvykle bezplatný program. Okrem iného bude k videniu nový ročník svetovej súťaže mladých režisérov Young Directors Award alebo taliansky príspevok na tému humor v reklame.


 
Druhý deň - streda 22. mája je venovaný emóciám v reklame. Medzi rečníkmi je aj rad významných marketérov - Globálne riaditeľ značky Absolut predstaví posun v komunikácii tejto marketingovej ikony. O odvahe na strane zadávateľa bude hovoriť globálny šéf značiek Adidas Originals a NEO. Priekopníkom práce so zákazníkmi na sociálnych sieťach sú aerolinky KLM. Ich prístup príde vysvetliť riaditeľ komunikácie KLM Frank Houben a prezident DDB Tribal Europe Jacco Ter Schegget. Aktuálne skúsenosť so zvládaním emócií prinesie šéf prezidentskej kampane Karla Schwarzenberga Marek Vocel. K hlavným rečníkom patrí prezident poroty PIAF, oceňovaný priekopník netradičných kampaní a kreatívny riaditeľ Ogilvy France Chris Garbutt alebo kreatívny riaditeľ jednej z vôbec najúspešnejších súčasných agentúr - nemeckého Serviceplanu Christoph Nann.


 
Celkom na PIAF vystúpi viac ako tridsiatka, prevažne zahraničných speakerov. Všetky podrobnosti o programe sú k dispozícii na www.piafawards.com

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 10:15