Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
25.01.2021, 09:20

Digitálny týždeň: Ako vyzerajú smarthodinky za 50 dolárov? Prekvapivo super!

A tiež: Sociálna sieť Clubhouse si získava popularitu a Samsung je na smiech.

Digitálny týždeň: Ako vyzerajú smarthodinky za 50 dolárov? Prekvapivo super!
Zdroj: CNX

Clubhouse si získava členov

Nová sociálna sieť funguje od začiatku roka 2020 a je veľmi pravdepodobné, že ste o Clubhose ani nepočuli, tobôž, že by ste boli jeho používateľmi. Keby ste aj chceli, museli by ste presvedčiť niekoho z aktuálnych členov, aby vám poslal pozvánku. Zatiaľ má teda aplikácia príchuť exkluzivity, koncepčne je postavená na miestnostiach, v ktorých si používatelia vymieňajú v rámci diskutovania živé hlasové správy. Aplikácia podľa Czechcrunch berie našich susedov útokom a trávia v nej hodiny. Nájdeme niekoho aj u nás, kto by sa podelil o dojmy? :)

Kaufland a LIDL si vyskakuje. Prečo?

Za niečo ako „svätý grál“ marketingu na sociálnych sieťach sa často označuje reactive marketing, teda keď brand vo svojom prirodzenom tone of voice reaguje na aktuálne spoločenské dianie, to celé s cieľom zaujať, získať „cool status“ a množstvo interakcii. Reactive marketing je o to ťažší, že vyžaduje praktický dokonalé zladenie agentúr a klientov, odvahu na oboch stranách, ale tiež zdravú reflexiu, či konkrétny brand vôbec má na niečo také, či to ustojí a či je to hlavne v súlade s jeho dlhodobo budovaným pozicioningom. A práve tu sa nám za posledné dni rozmohl takový nešvar. Kaufland si strihol post na adresu očkovania Cibulkovej, LIDL šiel ešte ďalej a rovno ponúka pre čerstvo odsúdeného Ruska a  Kočnera súpravu pilníkov – a my sa pýtame, že WTF? Ktorý marketér či agentúra toto vyhodnotila ako dobrý nápad? A z akého dôvodu? Čo tým získali? Nás však teší aspoň to, že aj u nás sú značky, ktorým sa to darí skvelo, napríklad IKEA.

Ako vyzerajú smarthodinky za 50 dolárov? Prekvapivo super!

Skvelé veci nemusia byť drahé, ak v sebe objavíte geeka a design je pre vás (až) na druhom mieste. Potom vás môžu zaujať hodinky Watchy od SQFMI, ktoré majú jednoduchý e-papierový displej (poznáte z Amazon Kindle), musíte si ich zložiť a naprogramovať,  majú skvelú výdrž batérie a stoja 50 dolárov. Svojou jednoduchosťou pripomínajú už nežijúce Pebble a podľa nás stoja za vyskúšanie!

Samsung podstúpi redukčnú diétu

To bolo rečí na adresu Apple, keď z balení nových iPhonov vynechal nabíjačku a slúchadlá. Obul sa do nich aj Samsung v rámci reactive postu (už dnes o tom bola reč) aby sa následne začal postupne pripravovať na úplne rovnaký krok. Kto druhému jamu... či ako to je. Doba je taká, že síce dáte za smartfón vysoko cez tisíc eur, no nedostanete k nemu nič naviac. Inak, naše milované Unbox Therapy spravilo očakávanú porovnávačku novinky Galaxy S21 Ultra 5GiPhone 12 Pro Max a čo myslíte, kto vyhral?  

ADMA: TRIAD s Grand Effie a tromi kovmi!

Kampaň Šetrenie je návykové pre VUB Banku od TRIADu získala ako vôbec prvá slovenská kampaň najvyššie ocenenie Grand Effie. Práca okrem toho premenila shortlist na kov aj v kategórii Positive change, kde bola ocenená zlatom. Zároveň sa agentúre spod Devína podarilo aj ďalšie shortlisty pretaviť na kov, tentokrát na dve bronzové ocenenia, vďaka obdivovanej kampani Slovensko žije všetkými farbami pre Absolut. GRATULUJEME, ste super!

Rubriku #digitalnytyzden prinášajú Stratégie v spolupráci s ADMA každý pondelok.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.