Radoslav Olos pochádza z Ružomber- ka. Študoval v Bratislave na Chemicko- -technologickej fakulte STU a na Filozofickej fakulte UK.
-->-->V reklame začínal ako copywriter v agentúrach Lukas Europe a Publicis Knut, neskôr pôsobil v Mayer/McCann Erickson ako kreatívny riaditeľ.
Od roku 2007 pracuje v Istropolitana Ogilvy, v súčasnosti na pozícii Creative team director.
Členom Art Directors Clubu je od roku 2004.
Spomenieš si na nejakú reklamu z Tvojho detstva?
Spomeniem, ale oveľa viac mi utkveli v pamäti nadčasové obaly niektorých výrobkov, ako napríklad plechová škatuľka od cukríkov Dorette.
Ako si sa dostal od štúdia chémie k reklame?
Už popri chémii sa zo mňa stal literát, písal som prózu, poéziu, recenzie. A od toho je k reklame len krôčik. Osudový krôčik.
Prejavuje sa u Teba choroba z povolania?
Iste, dobrovoľne sledujem reklamy a sliedim na internete, či sa tým “mojim” darí.
Čo si myslí “nereklamné” okolie o Tvojej práci?
Je to na škále od neseriózne cez zvláštne až po atraktívne.
Kedy, kde a ako sa ti najlepšie pracuje?
V tichu a osamote.
Ak by si mal napísať recept na úspešnú kariéru v reklame, čo by obsahoval?
V podstate sú dve možnosti: mať talent alebo tvrdo pracovať. Ale komu by sa chcelo tvrdo pracovať?
Obľúbená reklama z cudzej dielne:
Za všetky jednu od režiséra prvého spotu zo série Zlatý Bažant – svetové slovenské pivo.
Zopár kampaní, na ktorých Rado pracoval:
VÚB:
Zlatý Bažant:
Kelt: