StoryEditor

Tvár slovenskej reklamy: Rado Olos

29.11.2011, 09:00
V krátkom interview vám Creative team director agentúry Istropolitana Ogilvy prezradí, ako sa dá od štúdia chémie prejsť k reklame a aký je recept na úspech v tomto odvetví.

Radoslav Olos pochádza z Ružomber- ka. Študoval v Bratislave na Chemicko- -technologickej fakulte STU a na Filozofickej fakulte UK.  

-->-->

V reklame začínal ako copywriter v agentúrach Lukas Europe a Publicis Knut, neskôr pôsobil v Mayer/McCann Erickson ako kreatívny riaditeľ.

Od roku 2007 pracuje v Istropolitana Ogilvy, v súčasnosti na pozícii Creative team director.

 

Členom Art Directors Clubu je od roku  2004.

 

Spomenieš si na nejakú reklamu z Tvojho detstva?

Spomeniem, ale oveľa viac mi utkveli v pamäti nadčasové obaly niektorých výrobkov, ako napríklad plechová škatuľka od cukríkov Dorette. 

 

Ako si sa dostal od štúdia chémie k reklame?

Už popri chémii sa zo mňa stal literát, písal som prózu, poéziu, recenzie. A od toho je k reklame len krôčik. Osudový krôčik.

 

Prejavuje sa u Teba choroba z povolania?

Iste, dobrovoľne sledujem reklamy a sliedim na internete, či sa tým “mojim” darí.

 

Čo si myslí “nereklamné” okolie o Tvojej práci?

Je to na škále od neseriózne cez zvláštne až po atraktívne.

 

Kedy, kde a ako sa ti najlepšie pracuje?

V tichu a osamote.

 

Ak by si mal napísať recept na úspešnú kariéru v reklame, čo by obsahoval?

V podstate sú dve možnosti: mať talent alebo tvrdo pracovať. Ale komu by sa chcelo tvrdo pracovať?

 

 

Obľúbená reklama z cudzej dielne:

Za všetky jednu od režiséra prvého spotu zo série Zlatý Bažant – svetové slovenské pivo.

 


Zopár kampaní, na ktorých Rado pracoval: 

VÚB:

 

Zlatý Bažant:

 

Kelt:

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 06:02