Digitálny týždeň: Apple pochoval legendárny iPod. Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ! A tiež: Optimus Prime z LEGO a cenník hodinoviek v ADMA.
Viete si predstaviť, že by vaša jediná reklamná kampaň trvala 7 rokov? Presne to je prípad Nescafé Gold Blend – dvanásťdielny ľúbostný príbeh dvoch susedov, ktorých spojila láska ku kvalitnej káve.
Digitálny týždeň: Mercedes EQS SUV: Štuttgart pokračuje v ofenzíve A tiež: Autenticita s BeReal a pád Netflixu (sa zatiaľ nekoná).
Skutočný príbeh o tom najhoršom rebrandingu v histórii ľudstva Na svete by ste len ťažko hľadali väčšiu značku pomarančových džúsov ako Tropicana. Každý rok sa ho len v USA predá za 900 miliónov dolárov.
Digitálny týždeň: Ako veľmi dobré môžu byť slúchadlá vyrobené na mieru? A tiež: Trump zosmutnel, pretože Twitter + Musk = VL
Digitálny týždeň: Lotus Eletre: britská klasika prechádza na elektrinu A tiež: Ultimátna GT2 a Apple TV+ s Oscarom.
Digitálny mesiac: Svet internetu opustil Steve „.gif“ Wilhite, ale aj opicové NFT točia miliardy a Apple si predplatíte Prinášame najzaujímavejšie novinky z digitálneho prostredia za uplynulý mesiac.
Digitálny týždeň: Google vstupuje do F1 a podporí McLaren A tiež: DeLorean DMC na poskladanie a Amazon nakupovanie v MGM
Čo robia líderské značky v čase krízy? (verzia 2022) Takýto titulok mal článok, ktorý som napísal v čase vypuknutia Covidu a 16. marca 2020 vyšiel v Stratégiách, resp. 19. marca 2020 v Hospodárskych novinách. Netušil som, že o dva roky budeme čeliť ešte väčšej kríze a tento článok bude stále v mnohom aktuálny.
Ako vojna na Ukrajine zamávala so sledovanosťou slovenského spravodajstva Porovnali sme sledovanosť Markízy, TV JOJ a RTVS.
Klam preživších: Klam, vďaka ktorému dnes vaša motivácia prudko vzrastie! Prosím, uložte si tento článok a prečítajte si ho vždy, keď budete sklesnutí. Keď budete mať ten hrozný pocit, že váš život za nič nestojí, nič ste nedosiahli, všetci okolo vás sú úspešní, len vy nie.
Digitálny týždeň: Legenda je späť: DeLorean DMC ide znova do výroby! A tiež: Truth Social sa rozbieha a z Facebooku je TikTok.
Digitálny týždeň: Kedy sa dočkáme skladacieho iPhonu? A tiež: Binance vstupuje do FORBES a Meta (stále) dramaticky padá
Digitálny týždeň: Lamborghini nabieha na trend kryptomien s ich prvým NFT A tiež: Apple prekonáva (vlastné) rekordy a Meta dramaticky padá.
Riaditeľ Mafra Slovakia: Breaking news alebo hlúpa reklama musí skončiť Z týchto kampaní ide iba sklamanie, že ľudia zase naleteli.
Backstage z Hodnotenia reklám: Väčšina prihlásených prác boli dobré a funkčné reklamy Iba pri hodnotení PF-iek sa pýtam, či už neprišiel čas ich odložiť do múzea reklamy.
Ste pripravení na TikTok v roku 2022? Inšpirácie, ako ho efektívne využiť v dnešnej marketingovej komunikácii.
Digitálny týždeň: Čo sú virtuálne svety a pre koho budú zaujímavé? A tiež: BlackBerry resusci... aktualizuje a Netflix (ne)napĺňa očakávania.
Cookieless doba prinesie vyššiu transparentnosť Aj keď vyhliadky na koniec cookies tretích strán nemusia vyzerať optimisticky, zmena povedie k zjednodušeniu celého reklamného ekosystému.