Marketing je ako urinácia v neznámom prostredí po tme A stratégia, jediný spôsob, ako oba fenomény zvládnuť. Píše Strategy Planner Elite/Monday Lovers Šimon Gál.
Dá sa ChatGPT použiť napríklad ako hlasový alebo chatový asistent pre banku alebo poisťovňu? Rozhodne nie O umelej inteligencii ChatGPT píše CEO Coworkers.ai Tomáš Lyska.
Vyhnite sa v roku 2023 fatálnym chybám v marketingu Predsudky a fakty o Tiktoku zosumarizovali experti My Brand Agency.
Sunday ADucation #1:5 tipov na podcast, web, knihu, blog aj video Na webe Stratégií bloguje Creative Director Respect APP Lukáš Lukonič.
Najbizarnejšie veci, ktoré Slováci vyhľadávali v Googli v roku 2022. Určite vás prekvapia Výber urobil Marketing Strategy Consultant Visibility Ján Andrejko.
Neuveríte, ale vďaka reklame je ešte aj ten Santa Claus červenší! Už ste sa niekedy zamysleli, ako veľmi nás ovplyvňuje reklama?
Digitálny týždeň: Ste z marketingu? Tieto nástroje vám vďaka AI uľahčia život A tiež: Apple používa SONY a opatrne s nadšením zvaným TikTok.
Vy by ste si postavili dom na prenajatom pozemku? Veľa marketérov sa priam bojí ísť s kožou na trh, pretože iní členovia tejto našej bubliny sú vzdelaní inteligentní ľudia, nuž aj tie ich negatívne komentáre úplne inak bolia pri tom srdiečku.
TikTok: Prečo byť opatrný s nadšením z novej rastúcej sociálnej siete O fungovaní sociálnej siete píše pre Stratégie Daniel Feranec, Creative Director, CORE4 Advertising.
Dokonalý príbeh toho najslávnejšieho parfumu všetkých čias Koľko poznáte produktov, ktoré dokážu prežiť celých 100 rokov len s minimálnymi zmenami?
Exekúcia občas zaostávala za nápadom Radovan Pokojný, Marketing General Manager KIA Sales Slovakia, bol celý rok pri Hodnotení Stratégií. Teraz píše backstage z novembra.
Jaroslav Vígh: Čo je to dobrá reklama? Creative director MUW Saatchi & Saatchi píše o tom, ako sa v novembri hodnotila reklama v Stratégiách.
Róbert Slovák: Aj priemerné reklamy sú už dnes nadpriemerné Founder/Creative Director, Róbert Slovák a jeho priatelia o hodnotení reklamy v Stratégiách.
Eva Tiko Rajčáková: Teším sa úprimnej snahe otvárať spoločenské témy Výkonná riaditeľka Rady pre reklamu Eva Tiko Rajčáková sa celý rok zúčastňovala Hodnotenia reklám v Stratégiách. A takto hodnotí výsledky aj celkovú úroveň slovenskej reklamy.
Peter Rajčák: Hodnotili sme reklamu v Stratégiách a občas nie a nie získať nadpolovičnú väčšinu hlasov Creative Duke Ateliéru Pútnici komentuje, ako porota prišla k definitívnym výsledkom ročného Hodnotenia reklám. Nebola to vždy jednoduchá debata.
Marketéri sú majstri v hľadaní spôsobov, ako sa vám votrieť do pozornosti Viete, ako vyzerala vôbec prvá reklama na svete?
Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne A tiež: Mamma Mia, Scorpionissima a Slováci a TikTok.
4 novinky zo 4 sociálnych sietí: Je to tu, konečne vieme, koľko Slovákov je na TikToku Prečítajte si prehľad najnovších noviniek zo sveta sociálnych sietí od Martina Piteľa.
Digitálny týždeň: Nevera ukázala všetkým verným Bugatti chrbát A tiež: Slováci radi darujú a hráči, oprášte Half-Life!
Tajomstvo, vďaka ktorému sa aj MrBeast stal najsledovanejším YouTuberom Mnoho začínajúcich autorov ťažko znáša fakt, že sú neznámi a ich tvorba ostáva nedocenená.
4 novinky zo 4 sociálnych sietí: Veľká zmena pre administrátorov Facebook stránok Prečítajte si prehľad najnovších noviniek zo sveta sociálnych sietí od Martina Piteľa.
Digitálny týždeň: Musk (znova) zháňa peniaze na Twitter, predáva akcie Tesly za miliardy A tiež: Skladací iPhone predbehne skladací iPad a Volvo EX90 prichádza.
Predvianočné kampane na sociálnych sieťach: Čo všetko sa ešte dá stihnúť Pravidelný mesačný blog na stránke strategie.sk prináša odborníčka na komunikáciu na sociálnych sieťach Tamara Rogožníková Gončarova.
Príbeh reštaurácie, ktorá všetkých šokovala Počuli ste už niekedy o reštaurácii DILL v Štokholme, Švédsku? Otvorili ju v septembri 2013 v takzvanom pop-up móde, čiže iba na pár týždňov.