Slovenská sporiteľňa
StoryEditor

V Slovenskej sporiteľni vzniká odbor Brand Strategy & Development. Vedie ho Dáša Juríková

03.04.2018, 10:49
Autor:
rmrm
Nový odbor integruje agendu tímov komunikácie a sponzoringu, marketingu a rozvoja digitálnych služieb.

Ako Stratégie informovala Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne, brand Slovenskej sporiteľne sa organizuje podľa customer journeys. A preto v banke od apríla vzniká nový odbor Brand Strategy & Development, ktorý integruje agendu tímov komunikácie a sponzoringu, marketingu a rozvoja digitálnych služieb. Posilnenie roly značky v období zavádzania nových komunikačných kanálov a služieb je jednou z kľúčových priorít vedenia banky,“ hovorí Marta Cesnaková.

Riaditeľkou nového odboru Brand Strategy & Development sa stáva Dáša Juríková.

„Slovenská sporiteľňa má skvelých ľudí, ktorí rozumejú číslam aj digitálu a zároveň vytvára množstvo nesmierne hodnotného contentu a podpory pre interného klienta ale aj pre neziskový sektor, vzdelávanie, kultúru, šport či životné prostredie. Verím, že spojením síl a zorganizovaním sa okolo cesty zákazníka vytvoríme pre banku pridanú hodnotu vo vnímaní modernej a spoločensky zodpovednej značky,“ povedala Dáša Juríková.

V rámci novej organizačnej štruktúry, podľa jej slov, dávalo zmysel integrovať marketingovú komunikáciu pre interného a externého klienta, výkonnostný marketing pre všetky predajné kanály, ale aj obsah generovaný značkou v offline a online svete. „V corporate communications chceme posilniť analytický content. Som vďačná za možnosť prispieť svojimi profesionálnymi skúsenosťami k strategickému rozvoju najhodnotnejšej značky na Slovensku (2014, PwC). Teším sa na spoločnú prácu, a aj keď štartujeme 1. apríla, myslíme to s rozvojom značky fakt vážne:-),“ dodáva Dáša Juríková.

Nový odbor Brand Strategy & Development bude mať tri oddelenia:

Marketing Communications, ktoré bude viesť Peter Holík.

V jeho zodpovednosti  bude po novom aj špecializovaný tím zameraný na výkonnostný marketing pod vedením Martina Hýrošša, samozrejme tiež stratégia značky, exekúcia kampaní a interná komunikácia.

Content Management (pozícia šéfa oddelenia nie je obsadená, banka začína s hľadaním vhodného kandidáta).

Toto oddelenie bude mať na starosti content pre sociálne médiá, sponzoring a eventy. Za tím sponzoringu a eventov bude zodpovedať Barbara Henterová.

Corporate Communications, ktoré povedie Štefan Frimmer.

Marta Cesnaková bude aj naďalej hovorkyňou banky. Hlavnou zodpovednosťou tímu je reputation, crisis management, relationship management a personal PR.

Juraj Barta ostáva naďalej riaditeľom odboru digitálneho bankovníctva a klientskych dát Slovenskej sporiteľne.

Dáša Juríková študovala na UK v Bratislave odbor environmentalistika. Od roku 2002 pôsobila v poisťovni Union na pozícii manažérky marketingu, neskôr ako Head of Corporate Communications. V roku 2007 začala pracovať pre T-Mobile Slovensko v role Senior Brand Manager. Pre značku Telekom následne viedla tri roky marketingovú komunikáciu a ďalšie tri roky zodpovedala za  integrovaný tím marketingovej komunikácie a digitálnych služieb. Kampane, ktoré riadila, získali desiatky ocenení efektivity aj kreativity doma aj v zahraničí. Od júna  2017 zodpovedala za komunikáciu Poštovej banky.  V marci 2018 nastúpila do Slovenskej sporiteľne, od apríla zodpovedá za nový odbor Brand Strategy & Development. Dáša je prezidentkou občianskeho združenia Ľudia z marketingu.

01 - Modified: 2017-11-06 08:28:36 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa je "jazz bank". Takto banka podporila Bratislavské jazzové dni 02 - Modified: 2017-12-01 13:12:13 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa ruší vianočnú kampaň. Priestor venuje Matejovi Tóthovi 03 - Modified: 2018-03-12 09:03:38 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa zrekonštruovala svoju prvú pobočku. Z roku 1931
01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 04:43