Bratislavské jazzové dni sa síce skončili, ale pripomenúť si ich môžeme stále. Minimálne kampaňou, ktorá ich sprevádzala. Pre Slovenskú sporiteľňu, ktorá dlhodobo podporuje Bratislavské jazzové dni, ju vytvorila agentúra Core4. Pri tvorbe kampane vychádzala agentúra z myšlienky, že hudba je súčasťou našich životov. Stačí sa trocha zasnívať a malé gestá a pohyby, ktoré robíme pri domácich prácach, sa odrazu zmenia na džezové "džemovanie".
Core4 túto myšlienku spracovalo do troch videí, v ktorých spočiatku sledujeme hudobníka - avšak džez znel iba v jeho hlave, v skutočnosti sa venuje bežnej každodennej aktivite. Aby videá pôsobili autenticky, a aby sme mali dojem, že naozaj sledujeme hudobníka na koncerte, účinkujú v nich výhradne ľudia, ktorí sami amatérsky hrajú na džezový nástroj, ktorý zároveň vo videu imitujú.
Súčasťou sponzoringovej kampane boli okrem troch videí aj veľkoplošné vizuály.
Pozrite si výsledok práce agentúry:
Vizitka kampane:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Zadanie: Sponzoring Bratislavských jazzových dní
Agentúra: Core4/Tell it online
Copywriter: Martin Polakovič
Creative Director: Ivana Pacoňová
Art Director: Adrián Juriga
Account Manager: Denisa Rumanová