Ako Stratégie informovala Marta Cesnaková, hovorkyňa Slovenskej sporiteľne, brand Slovenskej sporiteľne sa organizuje podľa customer journeys. A preto v banke od apríla vzniká nový odbor Brand Strategy & Development, ktorý integruje agendu tímov komunikácie a sponzoringu, marketingu a rozvoja digitálnych služieb. „Posilnenie roly značky v období zavádzania nových komunikačných kanálov a služieb je jednou z kľúčových priorít vedenia banky,“ hovorí Marta Cesnaková.
Riaditeľkou nového odboru Brand Strategy & Development sa stáva Dáša Juríková.
„Slovenská sporiteľňa má skvelých ľudí, ktorí rozumejú číslam aj digitálu a zároveň vytvára množstvo nesmierne hodnotného contentu a podpory pre interného klienta ale aj pre neziskový sektor, vzdelávanie, kultúru, šport či životné prostredie. Verím, že spojením síl a zorganizovaním sa okolo cesty zákazníka vytvoríme pre banku pridanú hodnotu vo vnímaní modernej a spoločensky zodpovednej značky,“ povedala Dáša Juríková.
V rámci novej organizačnej štruktúry, podľa jej slov, dávalo zmysel integrovať marketingovú komunikáciu pre interného a externého klienta, výkonnostný marketing pre všetky predajné kanály, ale aj obsah generovaný značkou v offline a online svete. „V corporate communications chceme posilniť analytický content. Som vďačná za možnosť prispieť svojimi profesionálnymi skúsenosťami k strategickému rozvoju najhodnotnejšej značky na Slovensku (2014, PwC). Teším sa na spoločnú prácu, a aj keď štartujeme 1. apríla, myslíme to s rozvojom značky fakt vážne:-),“ dodáva Dáša Juríková.
Nový odbor Brand Strategy & Development bude mať tri oddelenia:
Marketing Communications, ktoré bude viesť Peter Holík.
V jeho zodpovednosti bude po novom aj špecializovaný tím zameraný na výkonnostný marketing pod vedením Martina Hýrošša, samozrejme tiež stratégia značky, exekúcia kampaní a interná komunikácia.
Content Management (pozícia šéfa oddelenia nie je obsadená, banka začína s hľadaním vhodného kandidáta).
Toto oddelenie bude mať na starosti content pre sociálne médiá, sponzoring a eventy. Za tím sponzoringu a eventov bude zodpovedať Barbara Henterová.
Corporate Communications, ktoré povedie Štefan Frimmer.
Marta Cesnaková bude aj naďalej hovorkyňou banky. Hlavnou zodpovednosťou tímu je reputation, crisis management, relationship management a personal PR.
Juraj Barta ostáva naďalej riaditeľom odboru digitálneho bankovníctva a klientskych dát Slovenskej sporiteľne.
Dáša Juríková študovala na UK v Bratislave odbor environmentalistika. Od roku 2002 pôsobila v poisťovni Union na pozícii manažérky marketingu, neskôr ako Head of Corporate Communications. V roku 2007 začala pracovať pre T-Mobile Slovensko v role Senior Brand Manager. Pre značku Telekom následne viedla tri roky marketingovú komunikáciu a ďalšie tri roky zodpovedala za integrovaný tím marketingovej komunikácie a digitálnych služieb. Kampane, ktoré riadila, získali desiatky ocenení efektivity aj kreativity doma aj v zahraničí. Od júna 2017 zodpovedala za komunikáciu Poštovej banky. V marci 2018 nastúpila do Slovenskej sporiteľne, od apríla zodpovedá za nový odbor Brand Strategy & Development. Dáša je prezidentkou občianskeho združenia Ľudia z marketingu.