Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.05.2021, 15:25

Mastercard vymenoval novú manažérku rozvoja digital e-commerce

Je ňou Barbora Tyllová.

Mastercard vymenoval novú manažérku rozvoja digital e-commerce
Zdroj: Mastercard

Barbora Tyllová nastúpila na manažérsku pozíciu Business Development Digital v spoločnosti Mastercard na začiatku tohto roka. Jej hlavnými prioritami bude najmä vyhľadávanie ďalších príležitostí na rast spoločnosti, upevňovanie pozície na trhu bezhotovostných platieb a tiež podpora služieb Cyber & Intellingence, ktoré sú pre rozvoj digitálneho prostredia veľmi dôležité.

„V prostredí platieb sa pohybujem už dlho, doteraz to však bolo na strane klienta spoločnosti Mastercard. Sú to veľmi cenné skúsenosti, ktoré chcem využiť na rozvoj spolupráce s našimi partnermi, ktorí poskytujú riešenia na spracovanie online platieb. Verím, že spoločne s nimi, pripravíme zaujímavé riešenia tak, aby platby na internete boli užívateľsky ešte príjemnejšie," uviedla Barbora Tyllová.

Počas svojej takmer dvadsaťštyriročnej kariéry získala Barbora Tyllová skúsenosti v oblasti obchodu a marketingu v medzinárodných technologických organizáciách a v segmentoch online platieb a e-commerce.

Pred príchodom do Mastercard pôsobila od roku 2016 na pozícii Country Manager pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko v spoločnosti PayU, ktorá je jedným z troch najväčších sprostredkovateľov online platieb na Slovensku a v Českej republike. Predtým pôsobila v nadnárodnej softvérovej spoločnosti Microsoft na pozícii Channel Development Manager a Partner Strategy & Marketing Manager a ako Vice President Sales Support u poskytovateľa mobilných služieb T-Mobile.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.