Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
26.07.2021, 15:42

Coca-Cola má novú marketingovú riaditeľku v Česku i na Slovensku. Je ňou Martina Lovětínská

Vo funkcii vystriedala Joonasa Mäkilu.

Coca-Cola má novú marketingovú riaditeľku v Česku i na Slovensku. Je ňou Martina Lovětínská
Zdroj: Coca-Cola HBC

Martina Lovětínská pracuje pre značku Coca-Cola už dvadsaťpäť rokov. Do Česka sa vracia po osemročnom pôsobení v zahraničných pobočkách. Najskôr riadila marketing v Taliansku a neskôr v Írsku, kde tiež zastávala rolu obchodnej riaditeľky. V tejto pozícii mala na starosti rast výnosov a hodnôt pre firemných zákazníkov a v roku 2019 tiež nasadenie podnikového systému SAP4Hana.

Marketingovou riaditeľkou Coca-Cola HBC Česko a Slovensko sa stala v máji 2021. Miesto prebrala po Joonasovi Mäkilovi, ktorý sa rozhodol venovať vlastnému podnikaniu. „Martina si z cudziny prináša veľmi cenné poznatky v rámci zložitého pandemického obdobia. Veríme, že sa nám spoločne v spolupráci s obchodným oddelením podarí pokračovať v naštartovaných aktivitách zameraných na zákazníka a urýchliť reštart kľúčových kanálov,“ uviedol Dan Timotin, generálny riaditeľ Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Lovětínská začínala svoju kariéru ako analytička pre kľúčových zákazníkov v českej pobočke Coca-Coly Praha-Kyje. Odchod do zahraničia označuje za svoj výstup z komfortnej zóny, ktorý jej pomohol nadväzovať vzťahy s novými tímami a kolegami. Verí, že sa jej nadobudnuté skúsenosti podarí zúročiť aj v terajšej pozícii.  

Český biznis preukázal počas pandémie svoju adaptabilitu a ja sa teším na marketingové aktivity, ktoré pre našich zákazníkov aj partnerov chystáme,“ hovorí nová marketingová riaditeľka. Popri zamestnaní zároveň študuje MBA program na York St. John’s University vo Veľkej Británii.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.