Po šestnástich rokoch osviežujúceho nápoja Coca-Cola Zero Sugar uvádza spoločnosť The Coca-Cola Company ČR/SK na slovenský trh jej nástupkyňu. Hoci názov a zloženie zostávajú na prvý pohľad rovnaké, zákazníci sa môžu tešiť na úplne novú Cola-Cola Zero Sugar, ktorá je oveľa lahodnejšia, jemnejšia a viac osviežujúca.
Zásadný rozdiel a kúzlo, vďaka ktorému je nová Coca-Cola Zero Sugar chuťovo nielen bližšie klasickému variantu nápoja Coca-Cola, ale má ambíciu stať sa najlepším Coca-Cola nápojom vôbec, je v novom pomere použitých surovín. Spolu s uvedením tejto novinky bude spustená kampaň s názvom "Yes or No", vďaka ktorej budú môcť sami spotrebitelia rozhodnúť, či sa chuť novinky Coca-Cola Zero vydarila.
„Podstata kampane Yes or No spočíva v tom, že sa sami zákazníci budú môcť jednoduchým spôsobom rozhodnúť, či je pre nich nová Coca-Cola Zero Sugar tým najlepším Coca-Cola nápojom vôbec,“ komentuje Kateřina Třísková, Brand manažérka značky Coca-Cola v spoločnosti The Coca-Cola Company ČR/SK a dodáva: „V Prahe, Brne a Bratislave budú pri vybraných obchodných centrách pripravené interaktívne predajné automaty, ktoré svojim spôsobom upozornia a predstavia novinku Coca-Cola Zero Sugar a dajú ľuďom na výber, či uprednostnia klasický variant Coca-Cola alebo novú Coca-Cola Zero Sugar. Záleží len na nich, čo zvolia. Ak to bude Coca-Cola Zero a budú mať šťastie, môžu sa v mnohých prípadoch tešiť aj na milé bonusové prekvapenie.“
Video ku novej kampani s názvom „Yes or No” pochádza z kreatívnej dielne agentúry McCann Buenos Aires.
V rámci spustenia kampane „Yes or No“ bude okrem interaktívnych automatov využitá široká marketingová podpora. Súčasťou nej bude nielen PR komunikácia, ale aj kampaň na sociálnych sieťach a online, kde bude využitá aj podpora lokálnych influencerov značky Coca-Cola, napríklad o lokalizáciu videa sa postará influencer Sofian Medjmedj.
Na mieste predaja budú na Slovensku a v Česku použité POS materiály (plagáty, woblery, shelf stopery, paletové dekorácie a pod.). Vo vybraných obchodoch sa zákazníci môžu tešiť na špeciálne promo aktivity, či už pôjde o atraktívne uvádzacie ceny alebo rôzne katalógové a kupónové akcie.
Za realizáciou kampane na Slovensku a v Českej republike stojí agentúra Saatchi&Saatchi, o PR podporu novinky Coca-Cola Zero sa na Slovensku stará agentúra Seesame a v Českej republike FleishmanHillard.