StoryEditor

Prichádza nová Coca-Cola Zero Sugar podporená kampaňou „Yes or No“

27.05.2021, 16:20
Autor:
redred
Video s názvom „Yes or No” pochádza z kreatívnej dielne agentúry McCann Buenos Aires.

Po šestnástich rokoch osviežujúceho nápoja Coca-Cola Zero Sugar uvádza spoločnosť The Coca-Cola Company ČR/SK na slovenský trh jej nástupkyňu. Hoci názov a zloženie zostávajú na prvý pohľad rovnaké, zákazníci sa môžu tešiť na úplne novú Cola-Cola Zero Sugar, ktorá je oveľa lahodnejšia, jemnejšia a viac osviežujúca.

Zásadný rozdiel a kúzlo, vďaka ktorému je nová Coca-Cola Zero Sugar chuťovo nielen bližšie klasickému variantu nápoja Coca-Cola, ale má ambíciu stať sa najlepším Coca-Cola nápojom vôbec, je v novom pomere použitých surovín. Spolu s uvedením tejto novinky bude spustená kampaň s názvom "Yes or No", vďaka ktorej budú môcť sami spotrebitelia rozhodnúť, či sa chuť novinky Coca-Cola Zero vydarila.

„Podstata kampane Yes or No spočíva v  tom, že sa sami zákazníci budú môcť jednoduchým spôsobom rozhodnúť, či je pre nich nová Coca-Cola Zero Sugar tým najlepším Coca-Cola nápojom vôbec,“ komentuje Kateřina Třísková, Brand manažérka značky Coca-Cola v spoločnosti The Coca-Cola Company ČR/SK a dodáva: „V Prahe, Brne a Bratislave budú pri vybraných obchodných centrách pripravené interaktívne predajné automaty, ktoré svojim spôsobom upozornia a predstavia novinku Coca-Cola Zero Sugar a dajú ľuďom na výber, či uprednostnia klasický variant Coca-Cola alebo novú Coca-Cola Zero Sugar. Záleží len na nich, čo zvolia. Ak to bude Coca-Cola Zero a budú mať šťastie, môžu sa v mnohých prípadoch tešiť aj na milé bonusové prekvapenie.“

Video ku novej kampani s názvom „Yes or No” pochádza z kreatívnej dielne agentúry McCann Buenos Aires.

V rámci spustenia kampane „Yes or No“ bude okrem interaktívnych automatov využitá široká marketingová podpora. Súčasťou nej bude nielen PR komunikácia, ale aj kampaň na sociálnych sieťach a online, kde bude využitá aj podpora lokálnych influencerov značky Coca-Cola, napríklad o lokalizáciu videa sa postará influencer Sofian Medjmedj.

Na mieste predaja budú na Slovensku a v Česku použité POS materiály (plagáty, woblery, shelf stopery, paletové dekorácie a pod.). Vo vybraných obchodoch sa zákazníci môžu tešiť na špeciálne promo aktivity, či už pôjde o atraktívne uvádzacie ceny alebo rôzne katalógové a kupónové akcie. 

Za realizáciou kampane na Slovensku a v Českej republike stojí agentúra Saatchi&Saatchi, o PR podporu novinky Coca-Cola Zero sa na Slovensku stará agentúra Seesame a v Českej republike FleishmanHillard.

01 - Modified: 2020-10-23 06:35:12 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola uvádza na slovenský trh produkty Costa Coffee 02 - Modified: 2021-01-30 12:49:24 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola sa vzdáva loga. V novej kampani #OpenToBetter 03 - Modified: 2021-02-16 14:47:48 - Feat.: 0 - Title: Coca-Cola spúšťa novú kampaň. V livestreamoch o varení sa predstaví Mária Čírová a Marek Pavala 04 - Modified: 2021-05-04 12:18:21 - Feat.: 0 - Title: Spoločnosť Coca-Cola ČR/SR má nového komerčného riaditeľa
01 - Modified: 2022-05-02 07:03:53 - Feat.: - Title: Coca-Cola otvorila svoj prvý značkový obchod v Európe 02 - Modified: 2022-02-16 13:37:24 - Feat.: - Title: Coca-Cola štartuje kampaň Screentime 03 - Modified: 2022-01-25 13:31:19 - Feat.: - Title: Coca-Cola HBC má novú riaditeľku právneho oddelenia 04 - Modified: 2021-11-11 18:57:25 - Feat.: - Title: Coca-Cola má prvú vianočnú kampaň v rámci novej filozofie značky Real Magic 05 - Modified: 2021-10-05 15:03:42 - Feat.: - Title: The Coca-Cola Company ČR a SR má nového generálneho riaditeľa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 10:16