Martina Lovětínská pracuje pre značku Coca-Cola už dvadsaťpäť rokov. Do Česka sa vracia po osemročnom pôsobení v zahraničných pobočkách. Najskôr riadila marketing v Taliansku a neskôr v Írsku, kde tiež zastávala rolu obchodnej riaditeľky. V tejto pozícii mala na starosti rast výnosov a hodnôt pre firemných zákazníkov a v roku 2019 tiež nasadenie podnikového systému SAP4Hana.
Marketingovou riaditeľkou Coca-Cola HBC Česko a Slovensko sa stala v máji 2021. Miesto prebrala po Joonasovi Mäkilovi, ktorý sa rozhodol venovať vlastnému podnikaniu. „Martina si z cudziny prináša veľmi cenné poznatky v rámci zložitého pandemického obdobia. Veríme, že sa nám spoločne v spolupráci s obchodným oddelením podarí pokračovať v naštartovaných aktivitách zameraných na zákazníka a urýchliť reštart kľúčových kanálov,“ uviedol Dan Timotin, generálny riaditeľ Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Lovětínská začínala svoju kariéru ako analytička pre kľúčových zákazníkov v českej pobočke Coca-Coly Praha-Kyje. Odchod do zahraničia označuje za svoj výstup z komfortnej zóny, ktorý jej pomohol nadväzovať vzťahy s novými tímami a kolegami. Verí, že sa jej nadobudnuté skúsenosti podarí zúročiť aj v terajšej pozícii.
„Český biznis preukázal počas pandémie svoju adaptabilitu a ja sa teším na marketingové aktivity, ktoré pre našich zákazníkov aj partnerov chystáme,“ hovorí nová marketingová riaditeľka. Popri zamestnaní zároveň študuje MBA program na York St. John’s University vo Veľkej Británii.