Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
20.10.2021, 12:17

Naše rozdiely nás robia silnejšími. Absolut predstavuje novú kampaň k špeciálnej edícii

Kreatívu zastrešila reklamná agentúra JANDL.

Naše rozdiely nás robia silnejšími. Absolut predstavuje novú kampaň k špeciálnej edícii
Zdroj: JANDL

Naše rozdiely nás robia silnejšími – tak znie ústredná myšlienka novej kampane Absolut, ktorá sa rozvíja naprieč celou komunikáciou pri príležitosti predstavenia špeciálnej edície Absolut 100. Aj tentoraz kreatívu zabezpečila reklamná agentúra JANDL, s ktorou značka spolupracuje už viac ako rok a pokračuje v otváraní tém tolerancie.

Prémiovosť produktu Absolut 100 potvrdzuje jeho zvýšený podiel alkoholu – až 50 percent. Tento benefit sa JANDL rozhodol komunikovať nepriamo, a to cez základné hodnoty Absolut, ktorými sú otvorený svet pre každého a oslava rozmanitosti.

Práve preto vynikli v novej kampani namiesto klasických párty typov nové a netradičné tváre s originálnymi črtami. Claim „Naša sila je vnútri“ reprezentuje nielen ľudí, ale aj samotnú edíciu Absolut 100.

Spot v legendárnom bratislavskom hudobnom klube Trafo produkovala spoločnosť KIMONO Production v spolupráci s Tomášom Tretiníkom. Réžie sa ujal Juraj Zmatek a za kamerou stál Maxim Klujev. Podobne ako v prípade predchádzajúcej kampane, aj v tejto zachytila kľúčové vizuály fotografka Welinna.

„Oceňujem, ako sa agentúre jednoduchým konceptom a veľmi výstižným headlinom kampane podarilo prepojiť základné hodnoty značky ABSOLUT s produktovým benefitom," vyjadrila sa k novej kampani Veronika Lisová, Brand Manager klienta Pernord Ricard. Do jeho portfólia patrí aj značka Absolut.

„Absolut už dlhé roky zosobňuje, že nezáleží na tom, odkiaľ sme, ako vyzeráme či koho milujeme. Jediné, na čom záleží je, ako dokážeme spolu vychádzať a vytvárať tak lepší a otvorenejší svet pre každého. Naša sila sa ukrýva v každom z nás, tak ako aj v ABSOLUT 100, ktorá má zvýšený podiel alkoholu 50 percent,“ dodáva.

Vizitka kampane:

Klient: Pernord Ricard Slovakia s.r.o.
Agentúra: JandL
Creative Director: Alexandru Strimbeanu
Art Director: Lucia Repová
Copywriter: Jakub Jurica
Stratégia: Patrícia Reichlová
Account Manager: Kristián Ondriš
Produkcia: KIMONO Production
Režisér: Juro Zmatek
DOP: Maxim Klujev
Photography: Welin Nagyová
Casting: Cinejessy
AD: Tomáš Treťo Tretiník
1.AC: Krisztián Ollári
Styling & visage: Janka Topanka
Gaffer: Michal Furda
Best boy: Milan Túbl
Executive producer: Tomáš Treťo Tretiník
Production assistant: Tomáš Tomášek
Edit: Juro Zmatek
Grading: Jakub Ovesný
Producer: Marek Wilhalm

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.