StoryEditor

Každá láska je láska. ABSOLUT v novej kampani ukazuje, že nezáleží na tom, koho milujeme

01.02.2021, 09:00
Autor:
pzpz
Kreatívu značky po TRIADe prebrala agentúra JANDL.

Nezáleží na tom, koho milujeme. Každá láska je láska. To je hlavné posolstvo novej kampane značky ABSOLUT, ktorá je oslavou rovnosti, tolerancie a lásky, ktorú prežívame všetci rovnako, bez ohľadu na farbu pleti či orientáciu.

"Preto vyzývame Slovákov, aby sa vykašľali na predsudky, pretože každý z nás má právo ľúbiť toho, koho chce," hlása v novej reklame z dielne agentúry JANDL značka ABSOLUT.

„V ABSOLUT veríme, že nezáleží na tom, koho milujeme. Láska je totiž cit, ktorý prežívame všetci rovnako. Kampaň „Každá láska je láska“ je oslavou každej lásky. Je odrazom našej vízie sveta, v ktorom má každý právo milovať koho chce. Veríme, že sa nám  podarí otvoriť túto tému a zmeniť postoje väčšiny, ktoré sú často postavené na nezmyselných predsudkoch. Akceptácia, otvorenosť, rovnosť či sloboda sú hodnoty, ktoré chceme touto kampaňou priniesť na Slovensko,“ hovorí Veronika Lisová, brand manager ABSOLUT. Ako dodáva, nikto by sa nemal báť lásky, jej rôznorodosti a odsudzovať ju: „Každý z nás chce žiť v spoločnosti, v ktorej sa bude cítiť ako jej rovnoprávna súčasť. Sme presvedčení, že pestrosť nám všetkým pristane a dokážeme sa spoločne baviť bez ohľadu na farbu pleti, orientáciu či vierovyznanie.“ 

Ústredným nositeľom posolstva „Každá láska je láska“ je hlavný spot, v ktorom sa v krátkych portrétoch predstavujú rôznorodé zaľúbené páry. Spoločne dokazujú, že láska je silnejšia než pochybnosti a nikoho nesúdi. Každý z párov prezrádza kúsok zo svojho pohľadu na lásku. Spojením ich príbehov vzniká celistvá óda na lásku, ktorú všetci bez rozdielu vnímajú rovnako.

Na rozdiel od ostatných rokov nebude kampaň len v digitále, ale spot bude odvysielaný aj v televízií. Súčasťou kampane bude aj spolupráca s influencermi ako sú Expl0ited, Strapo, Dominika Mirgová a ďalší, ktorí myšlienke kampane vyjadria podporu. 

Režisérom spotu je Peter Ehrenberger v spolupráci s DOP Igorom Smitkom a produkciu zastrešila spoločnosť KIMONO Production. Autorom hudobného podkladu je slovenský producent Pišta Kráľovič alias FVLCRVM. Kampaň pripravila agentúra JANDL, komunikáciu zastrešuje agentúra PR Clinic.

O svoj príbeh sa v rámci kampane podelil aj spevák Jakub Pružinský, ktorého Slováci môžu poznať zo známej talentovej show. „Boli to roky, čo som klamal svoje okolie, aby som zapadol. Vyhľadával som spoločnosť dievčat s nádejou, že zabudnem na to, kto som. Teraz si uvedomujem, že to bolo veľmi sebecké," hovorí Jakub. Neskôr si totiž uvedomil, že spokojný život môže žiť len vtedy, ak bude akceptovať sám seba.

To, že téma slobodnej lásky má na Slovensku opodstatnenie, dokazuje aj fakt, že naša krajina je jedna z posledných v EÚ, ktoré vo svojich zákonoch neuznávajú žiadny partnerský zväzok párov rovnakého pohlavia. Ako tiež ukázal prieskum Iniciatívy Inakosť, ktorá sa dlhodobo venuje téme rovnoprávnosti ľudí z LGBT komunity, viac ako 80 percent ľudí tvrdí, že najzávažnejším problémom, ktorému čelia, sú predsudky, stereotypy, nepochopenie a ignorancia. Problémom je aj nedostatok všeobecnej rovnosti a akceptácie či chýbajúce zákonné práva.

V rokoch 2018 a 2019 sa o kreatívu kampaní a komunikáciu ABSOLUT starala agentúra TRIAD. Kampaň Slovensko žije všetkými farbami patrí medzi najúspešnejšie komunikácie značky na slovenskom trhu. Okrem množstva zahraničných ocenení získala kampaň najvyššie ocenenie Grand Prix na Zlatom klinci 2019.

Kontroverzná kampaň v hlavnej úlohe s mulatkou Natalie z roku 2018 žne úspechy aj na súťaži efektivity v marketingovej komunikácii, ktorej výsledky boli vyhlásené v tomto roku. K striebornému oceneniu z Euro Effie 2019 v kategórii Positive change - Brands For Good, si značka tento rok pripísala ďalšie dva bronzové kovy v kategóriách Best of the best - Small budget a Best of the best - Positive change. Vstupenku do európskej súťaže efektivity mala ABSOLUT vďaka zlatému oceneniu z národného kola Effie Awards Slovakia. 

Vizitka kampane: 

ABSOLUT – Každá láska je láska
Agency: JANDL, marketing a reklama
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Alex Strimbeanu
Art Director: Lucia Repová
Copywriter: Jakub Jurica
Strategy Planner: Ivana Lužinová Váleková
Social Media Specialist: Soňa Časárová
Account Team: Jakub Kováč, Rasťo Kuttner
PR: PR Clinic

Production Company: KIMONO Production       
Director: Peter Ehrenberger
DOP: Igor Smitka
Animation: Dorota Brázdovičová
Music: FVLCRVM
Producer: Marek Wilhalm
Production Manager: Monika Kraftová
Photographer: Welin Nagyová

01 - Modified: 2019-12-31 07:27:44 - Feat.: 0 - Title: Sila našich značiek nám dáva moc ovplyvňovať. To vnímam ako veľkú zodpovednosť, hovorí šéfka marketingu značky Absolut 02 - Modified: 2021-07-31 16:16:13 - Feat.: 0 - Title: Slovenská reklama žne veľké úspechy v zahraničí. TRIAD získal na EuroEffie najvyššie ocenenie Grand Effie a tri kovy 03 - Modified: 2018-09-13 17:25:02 - Feat.: 0 - Title: Slovenské mamičky, pekné dcéry máte, tvrdí Absolut. Čo sa skrýva za týmto tvrdením? 04 - Modified: 2019-09-11 12:33:57 - Feat.: 0 - Title: Absolut sa opäť hlási k tolerancii. V kampani má bývalého extrémistu
01 - Modified: 2022-02-14 18:14:23 - Feat.: - Title: Absolut: Každý má právo milovať koho chce 02 - Modified: 2021-10-20 10:22:35 - Feat.: - Title: Naše rozdiely nás robia silnejšími. Absolut predstavuje novú kampaň k špeciálnej edícii 03 - Modified: 2021-03-26 11:40:12 - Feat.: - Title: Reklama Absolutky podľa sťažovateľov mladým naznačuje, že život je zábava, alkohol a bezstarostnosť 04 - Modified: 2019-12-31 07:27:44 - Feat.: - Title: Sila našich značiek nám dáva moc ovplyvňovať. To vnímam ako veľkú zodpovednosť, hovorí šéfka marketingu značky Absolut 05 - Modified: 2019-11-07 16:01:09 - Feat.: - Title: Absolut: Toleruj nielen ostatných, ale aj prírodu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2024 13:41