StoryEditor

ADMA NÁZOR: Ktorá práca bola na Digital Pie TOP?

13.04.2018, 00:00
Autor:
pzpz
Členovia ADMA prezradili, ktoré práce sa im páčili najviac.

Minulý mesiac sa uskutočnil druhý ročník súťaže Digital Pie. 

​Svoje digitálne projekty si nechali odborníkmi zhodnotiť reklamné, digitálne, marketingové či výkonnostné agentúry. V marcovom printovom vydaní sme dali priestor odborníkom z ADMA, aby prezradili, čo sa im na vypracovaní, pre nich TOP práce páčilo najviac.

01 - Modified: 2017-12-13 14:00:35 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Najviac bodov získali telekomácke „tenisko-dáta“ 02 - Modified: 2017-11-21 13:53:56 - Feat.: 0 - Title: HODNOTENIE STRATÉGIÍ: V októbri nadchla Magna s fotografiami sýrskych detí 03 - Modified: 2018-03-02 08:31:34 - Feat.: 0 - Title: Škoda pripravila prvú kampaň pre nevodičov
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 06:58