StoryEditorADMA NÁZOR: Ktorá práca bola na Digital Pie TOP?
Členovia ADMA prezradili, ktoré práce sa im páčili najviac.
Minulý mesiac sa uskutočnil druhý ročník súťaže Digital Pie.
Svoje digitálne projekty si nechali odborníkmi zhodnotiť reklamné, digitálne, marketingové či výkonnostné agentúry. V marcovom printovom vydaní sme dali priestor odborníkom z ADMA, aby prezradili, čo sa im na vypracovaní, pre nich TOP práce páčilo najviac.
01 - Modified: 2017-12-13 14:00:35 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Najviac bodov získali telekomácke „tenisko-dáta“
02 - Modified: 2017-11-21 13:53:56 - Feat.: 0 - Title: HODNOTENIE STRATÉGIÍ: V októbri nadchla Magna s fotografiami sýrskych detí
03 - Modified: 2018-03-02 08:31:34 - Feat.: 0 - Title: Škoda pripravila prvú kampaň pre nevodičov
01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur
02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze
03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu
04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby
05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne