StoryEditorADMA NÁZOR: Ktorá práca bola na Digital Pie TOP?
Členovia ADMA prezradili, ktoré práce sa im páčili najviac.
Minulý mesiac sa uskutočnil druhý ročník súťaže Digital Pie.
Svoje digitálne projekty si nechali odborníkmi zhodnotiť reklamné, digitálne, marketingové či výkonnostné agentúry. V marcovom printovom vydaní sme dali priestor odborníkom z ADMA, aby prezradili, čo sa im na vypracovaní, pre nich TOP práce páčilo najviac.
01 - Modified: 2017-12-13 14:00:35 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Najviac bodov získali telekomácke „tenisko-dáta“
02 - Modified: 2017-11-21 13:53:56 - Feat.: 0 - Title: HODNOTENIE STRATÉGIÍ: V októbri nadchla Magna s fotografiami sýrskych detí
03 - Modified: 2018-03-02 08:31:34 - Feat.: 0 - Title: Škoda pripravila prvú kampaň pre nevodičov
01 - Modified: 2025-10-10 07:32:31 - Feat.: - Title: ADMA pomáha výkonnostným agentúram rásť a získať hlas na trhu
02 - Modified: 2025-07-03 14:43:52 - Feat.: - Title: ADMA víta vo svojich radoch novú členskú agentúru daren & curtis
03 - Modified: 2024-04-26 20:30:33 - Feat.: - Title: Spoznajte víťazov Digital PIE 2024 a Digital PIE agency
04 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur
05 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze