Škoda pripravila kampaň pre nevodičov. Teda všetkých tých, ktorí nevedia obsedieť a rozptyľujú vodičovu pozornosť, niekedy až tak, že môžu spôsobiť dopravnú nehodu.
V prvej kampani pre spolucestujúcich social agentúra Socialists naplno a netradične využila funkcionalitu Instagramu, ktorý nahradil webstránku, umožnil väčšiu šíriteľnosť a hlavne jednoduché a okamžité používanie v aute.
Vďaka kampani sa klientovi s agentúrou podarilo priniesť na cesty nielen zábavu v podobe Hier do auta, ale aj väčšiu bezpečnosť všetkým neposedným posádkam.
Okrem jednotlivých postov na Instagrame, v ktorých sú hry, sa totiž fanúšikovia cez 4 z nich mohli vďaka tagovaniu prekliknúť na ďalšie samostatné profily s kvízmi. Pripravili tak natívne, jednoduché a elegantné riešenie, ktoré je ušité presne pre cieľovú skupinu.
Vizuál kampane osviežuje značku ŠKODA, vychádzala z trendových pastelových farieb a jednoduchých objektov, ktoré definujú jednotlivé hry. Vďaka tomu oslovili aj mladšie ročníky, ktoré veľmi ocenili nielen funkcionalitu, ale aj vizuálne spracovanie kampane.
Hry si zahrali aj youtuberi Expl0ited, Matúš a Bača. Pozrite si celé video.
Vizitka kampane:
Copywriter: Martin Kukoľ
Content Manager: Kristína Labajová
Graphic desiger: Maté Macsicza, Matej Mihályi