Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.08.2018, 07:00

Kategória OOH bola na júlovom Hodnotení najsilnejšia

Nájdete si medzi vizuálmi favorita?

Kategória OOH bola na júlovom Hodnotení najsilnejšia
Zdroj: Respect APP

Rôzne variácie loga Prvej stavebnej sporiteľne z dielne Respect APP opäť zaujali spomedzi ostatných prihlásených prác za júl najviac. Vyznačujú sa jednoduchosťou a zrozumiteľne komunikujú hlavnú myšlienku kampane. 

Zdroj: Respect APP
Zdroj: Respect APP

​Cieľom billboard kampane „Tvoj moment šťastia“ bolo budovať značku Veselá paradajka zo Žitného ostrova, a oboznámiť ľudí so základnými hodnotami značky. Vizuále boli pripravené pre klienta GreenCoop družstvo.

Zdroj: Archív
Zdroj: Archív

​Tretiu priečku obsadila práca, o ktorej sme už písali vo viacerých článkoch. MADE BY VACULIK pre VŠMU.

Zdroj: archív

​Zadaním pre agentúru ČOSI bolo zvýšiť osvetu a návštevnosť Malkia Parku. A to najdôležitejšie, zviditeľniť ju a predovšetkým jej poslanie– záchrana mačkovitých šeliem z cirkusov a nevhodných podmienok v súkromných chovoch alebo v zoologických záhradách.

Zdroj: Archív

Opäť MADE BY VACULIK, tentokrát s vizuálmi pre Tatra banku. Novinku Tvárová biometria promovali aj v outdoore, dvomi rôznymi vizuálmi.

Zdroj: archív
Zdroj: archív

​Mark BBDO so 4kou zachraňujú na pláži pre nudou.

Zdroj: archív
Zdroj: archív

​Creative Department vytvorilo pre nový developerský projekt Corwin sériu vizuálov komunikujúcich jeden z pilierov filozofie developera – inovácie.

Zdroj: archív
Zdroj: archív

​Pozri si aj:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.