Rôzne variácie loga Prvej stavebnej sporiteľne z dielne Respect APP opäť zaujali spomedzi ostatných prihlásených prác za júl najviac. Vyznačujú sa jednoduchosťou a zrozumiteľne komunikujú hlavnú myšlienku kampane.
Cieľom billboard kampane „Tvoj moment šťastia“ bolo budovať značku Veselá paradajka zo Žitného ostrova, a oboznámiť ľudí so základnými hodnotami značky. Vizuále boli pripravené pre klienta GreenCoop družstvo.
Tretiu priečku obsadila práca, o ktorej sme už písali vo viacerých článkoch. MADE BY VACULIK pre VŠMU.
Zadaním pre agentúru ČOSI bolo zvýšiť osvetu a návštevnosť Malkia Parku. A to najdôležitejšie, zviditeľniť ju a predovšetkým jej poslanie– záchrana mačkovitých šeliem z cirkusov a nevhodných podmienok v súkromných chovoch alebo v zoologických záhradách.
Opäť MADE BY VACULIK, tentokrát s vizuálmi pre Tatra banku. Novinku Tvárová biometria promovali aj v outdoore, dvomi rôznymi vizuálmi.
Mark BBDO so 4kou zachraňujú na pláži pre nudou.
Creative Department vytvorilo pre nový developerský projekt Corwin sériu vizuálov komunikujúcich jeden z pilierov filozofie developera – inovácie.
Pozri si aj: